SÅ ER DET NU, GUTTER!!
Fra : Allan C. E. Rasmusse~

Dato : 21-05-01 14:42

Forslaget om nedsættelse af beskatningen
på motorcykler - 2. og sidste behandles NU!
På onsdag. Forslaget behandles som punkt 2.
Folketinget åbner kl. 9...

Sig til din arbejdsgiver at du skal ha' fri...
Nu!

Skal vi mødes derinde kl. 9.00 Sharp ?

MVH
Allan Rasmussen
mailto:ar@gfk.dk
motorcyklist

--------------------------------

Sakset direkte fra ft.dk

Onsdag den 23. maj kl. 9

2. (sidste) beh. af forslag til folketingsbeslutning om nedsættelse af
beskatningen på motorcykler. (Af Kim Behnke (FRI) m.fl.)

http://www.ft.dk/Samling/20001/ftugep/200121.htm

JawaManiac - and likes offroad... Those two things DO combine

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 21-05-01 15:59

>Skal vi mødes derinde kl. 9.00 Sharp ?

Hvor præcist ?
Og hvor parkerer man bedst ?

Hvad med hovedtrappen inden i gården - Den kan jeg da finde ....

Anders - der aldrig har været i folketinget.

Fra : Thomas Makro

Dato : 21-05-01 16:40

On Mon, 21 May 2001 16:59:16 +0200, "Anders Majland \(Replace DOT with
.. in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrotE:

> [...]
Jeg kommer hvis jeg når det.

>Hvor præcist ?
Hvad med Folketingets store trappe i Rigsdagsgården.

>Og hvor parkerer man bedst ?
Desværre er der aldrig plads i Rigsdagsgården, så jeg foreslår på
pladsen mellem Rigsdagsgården og Holmens Bro, lige uden for
Rigsdagsgården.

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Claus Rittig

Dato : 21-05-01 18:50

"Thomas Makro" <Makro@CyberFJERNjunkie.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kommer hvis jeg når det.

Hmmm...
Jeg kan altså ikke lige komme, men kan jeg lokke en af jer til at lave et
lille kort referat herinde?

Rittig

Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-05-01 16:25

Jeg har sgu heller aldrig været der men vil meget gerne så hvis vi kan finde
et sted alle kan finde og derefter køre derind i samlet trop ville det
hjælpe meget da jeg nødig vil gå glip af dette

--
Interreseret i Russiske Mc´er som jeg der kører på Izh Planeta 5
så kig her:

Fra : Janus

Dato : 21-05-01 18:08

Jeg er på.... hvor mødes vi???

Janus

Eg Egemarke <egemarke@hotmail.com> skrev i en

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 21-05-01 21:03

"Allan C. E. Rasmussen"
> skrev
Forslaget om nedsættelse af beskatningen
på motorcykler - 2. og sidste behandles NU!
På onsdag. Forslaget behandles som punkt 2.
Folketinget åbner kl. 9...
******************************
Øv. Jeg kommer ikke. Lidt for tæt på - havde det så bare været fredag, men
der har alle "i tinget" vel taget fri - det kunne ellers være kombineret med
MCTC-festivalen.

Jeg håber I bliver mange. Faktisk burde der have været en hel "karavane" som
kunne parkere synligt midt i Bulls eye.

Held og Lykke til os alle. Lad fornuften sejre

--

/Jens S., Esbjerg - krydser fingre
GSX 600 F & GN 125 (som forhåbentlig bliver mindre værd

Fra : Pein

Dato : 21-05-01 22:24

Allan C. E. Rasmussen skrev ...
> [...]
>På onsdag. Forslaget behandles som punkt 2.
>Folketinget åbner kl. 9...
>
>Sig til din arbejdsgiver at du skal ha' fri...

Damn.
Kan umuligt få fri.
Men jeg kører lige forbi ca. hver anden arbejdsdag. Skal nok køre pænt og
gøre et godt indtryk

/Pein
Honda TransAlp
(rimeligt pudset, næsten helt pæn, for første gang i årevis)
Yamaha DT125R
(der skifter udseende næsten hver gang jeg er ude at køre)

Fra : mc-stup

Dato : 21-05-01 23:48

Allan C. E. Rasmussen skrev:

> [...]
> På onsdag. Forslaget behandles som punkt 2.
> Folketinget åbner kl. 9...
>
> Sig til din arbejdsgiver at du skal ha' fri...

Hej!

Dette er jo en god anledning til at besøge Folketinget og overvære møderne.
Men som en, der har været der en del gange, så har jeg en lille bøn: Vis den
fornødne respekt og indtag en sober og stilfærdig holdning. Der gives nemlig
ikke køb med opførslen på tilskuerpladserne, og vi skulle jo nødig have
overskrifterne frem om "trælse" motorcyklister i Folketinget..)
Lad de autonome og andre om den slags.
Så: God tur og få jer en oplevelse.
(PS Allan! Undskyld, jeg sendte dette svar til din mail. En karl tasdefjel)

Hilsen

Stup
XS1100S (Hvis herre og mester heller ikke kan være på "Tinge". Arbejdet tager
altså bare for meget af fritiden....)