Søges: Instrumentaludgave af "På Valsen" (~
Fra : Jakob Lund Krarup

Dato : 06-02-05 15:39

Hej ... jeg leder efter en instrumentalversion af De Gyldne Løvers "På
Valsen".
Musikken er en keltisk folkesang der hedder "The wild rover" som mange af
jer nok kender.
Grunden til at det skal være en instrumental version er at den skal bruges
som underlægningsmusik til en festsang.

Jeg har selv De Gyldne Løvers CD "I Live i 25 år" og jeg har forsøgt at
fjerne vokaldelen vha. diverse redigeringsværktøjer, men da det er en live
CD, er der ikke de samme muligheder for at skille stemmer ad som på en
studieoptaget CD.

Er der tilfældigvis nogen der ved hvor man kan finde sangen i
instrumentaludgave på nettet? Gerne som betalingsmusik og ikke nødvendigvis
i De Gyldne Løvers udgave.

Venlig hilsen - Jakob

Mail til: KR[snabel-a]RUP[punktum]DK

-= .NET, ASP, Java, HTML =-
-= Sjove billeder, wallpaper og vitser =-
-= http://www.JAKE.dk =-

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 06-02-05 22:43

Jakob Lund Krarup wrote:
> Musikken er en keltisk folkesang der hedder "The wild rover" som
> mange af jer nok kender.

Lige nu ligger den sang som .midi og . kar i nyhedsgruppen
alt.binaries.sounds.midi
Med en midi kan du jo afvikle din musik til festsangen fra den bærbare

/ Flying Hotdogs