Level 2 Cache på en 8500...
Fra : René Sindberg

Dato : 21-05-01 14:55

Hejsa jeg skal montere et G3 400Mhz opgraderingskort på en 8500, der bedes
om at lvl 2 cachen fjernes, den vises dog ikke visuelt hvor den sidder (som
ellers alt andet gør..) og jeg kan ikke ummidelbart finde 8500 manualen,
nogle der ved om der ligger billede af det på nettet et sted... eller
billedligt kan fortælle mig hvor den sidder så jeg kan få den pillet ud...

Mvh
René Sindberg

Fra : Peter Perlsø

Dato : 21-05-01 15:22

in article 9eb6ie$88q$1@news.inet.tele.dk, René Sindberg at
sindberg@elli-tape.dk wrote on 21/05/01 15:55:

> [...]
> nogle der ved om der ligger billede af det på nettet et sted... eller
> billedligt kan fortælle mig hvor den sidder så jeg kan få den pillet ud...

Hent Apple Memory Guide (hos apple.com), den skulel om jeg ikek huske galt
have tilstrækkelige skitser af Apple-bundkortene.

regards , Peter

- http://haxor.dk - Mac stuff, hax0ring, news... What more do you want?
- http://titancity.com/lib/ - Gør Danmark bedre og billigere!

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-05-01 16:03

René Sindberg <sindberg@elli-tape.dk> wrote:

> [...]
> nogle der ved om der ligger billede af det på nettet et sted... eller
> billedligt kan fortælle mig hvor den sidder så jeg kan få den pillet ud...

Har lagt manualen og memory guide ind på:

http://www.sitecenter.dk/martin_petersen/mappe

- hvor de ligger et par dage.

v.h.
Martin Petersen