Dansk men hvem????
Fra : The man himself

Dato : 05-02-05 18:11

Der er blevet spillet en "sang"....ja det kan man vel godt kalde
den.....hvor sproget ikke er dansk...det er faktisk ikke noget rigtigt sprog
(mener jeg).

Videoen foregår ude på en mark hvor en masse unge spiller et rollespil som
vikinger og de render bare rundt og slår på hinanden.

Det er nogle meget mærkelige ting de synger.

Nogen der kan hjælpe?

Og hvem synger den med " pigerne de elsker vores cigar"?

Ralph.

Fra : Søren Rohde

Dato : 05-02-05 18:22

"The man himself" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> Der er blevet spillet en "sang"....ja det kan man vel godt kalde
> den.....hvor sproget ikke er dansk...det er faktisk ikke noget rigtigt
> sprog
> (mener jeg).

Kunne være Nixeltaschel (aner ik hvudden det staves)

> Og hvem synger den med " pigerne de elsker vores cigar"?

bikstok røgsystem

Fra : Sune Vuorela

Dato : 05-02-05 18:29

On 2005-02-05, Søren Rohde <rohde@tech-point.dk> wrote:
> Kunne være Nixeltaschel (aner ik hvudden det staves)

Ikscheltaschel

--
Sune

Fra : Holst

Dato : 05-02-05 19:57

Sune Vuorela wrote:

> Ikscheltaschel

Øv, det var skuffende. Jeg havde regnet med, at der mindst var ét x i
navnet.

Fra : -V-

Dato : 05-02-05 18:34

The man himself wrote:
> [...]
>
> Videoen foregår ude på en mark hvor en masse unge spiller et
> rollespil som vikinger og de render bare rundt og slår på hinanden.

Mon ikke du tænker på Ikschel Taschel?
Ved ikke hvad sangen hedder, men der er der andre der gør.

> Og hvem synger den med " pigerne de elsker vores cigar"?

Bikstok Røgsystem.

-V-

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 20:43

-V- wrote:

> Bikstok Røgsystem.

Og man kan høre hele deres nye album i pæn kvalitet hér:

http://www.dr.dk/skum/boogie/musiknyt/bikstok.asp
(Virkede dog ikke i min Firefox, men kun i IE)

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen