iTunes iPod...???
Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 17:36

Hejsa

Først, undskyld mit sprog, men jeg er træt af det LORTE program nu...!!!

Jeg sidder og tilføjer music tilmit library, jeg har sørget for at af-checke
boxen for at det SKOD program skal kopiere musikken til iTunes biblioteket,
Men FANDME om den ikke gør det alligevel.!!!!

Hvad er det for noget PIS...???

Så, er der nogen der ved hvad det er for noget skod det her, og hvordan man
får det program til at fatte at den bare skal lade musikken ligge hvor den
ligger...??

Kører med sidste nye iTunes 4.7.1.30

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : The man himself

Dato : 05-02-05 18:01

Jeg har hørt at man kan bruge Musicmatch som styreprogram på sin Ipod, men
har ikke selv testet det.

Jeg kender ikke lige det problem du der skriver.

Den kopierer da ikke din musik. Den laver en playlist og lader musikken
ligge hvor den hele tiden har ligget.

Ellers så beskriv lige nærmere hvad du mener.

Ralph.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 18:13

"The man himself" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kender ikke lige det problem du der skriver.
>
> Den kopierer da ikke din musik. Den laver en playlist og lader musikken

Nej, det gør den nemlig ikke, og det er det der irriterer mig, for jeg gider
ikke spilde 40GB plads på at have min musik til at ligge 2 gange på min
HD...

Hver gang jeg tilføjer en ny cd, så blir den vupti kopieret ovet i iTunes
music folderen...

Og det er uanset vad jeg gør, hvordan mine indstillinger er i iTunes...

Mvh
Carsten, Østerbrpo

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 18:21

> [...]
> ligge hvor den hele tiden har ligget.
>
> Ellers så beskriv lige nærmere hvad du mener.

Glemte lige en ting

Jo jo, den lader det ligge, men den kopiere det også til iTunes music
folder, og det vil jeg ikke have den til, men den gør det selvom jeg ikke
krydser boxen af for at den skal gøre det-....

Jeg har prøvet at geninstallere iTunes, jeg har manuelt været rundt og
slette ALT hvad der har med iTunes at gøre, jeg har været i regDB og fjerne
også, så ALT virkeligt er væk, ingen opsætning, ingenting tilbage, og så
geninstallere, men lige lidt hjælper det...

Fra : Ole Thomsen

Dato : 05-02-05 18:12

Carsten Jensen wrote:

> Først, undskyld mit sprog, men jeg er træt af det LORTE program
> nu...!!!

Gør som jeg, drop skidtet og brug Anapod Explorer til din iPod.

http://www.redchairsoftware.com/anapod/

Ole Thomsen

Fra : The man himself

Dato : 05-02-05 20:28

det må være en indstillingsfejl, for min gør det ikke og jeg har lige
re-installeret min pc og installeret i-tunes.

Ralph.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 21:20

"The man himself" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> det må være en indstillingsfejl, for min gør det ikke og jeg har lige
> re-installeret min pc og installeret i-tunes.

Hmm, jeg har som sagt prøvet at fjerne ALT hvad der har med iPod at gøre, og
så geninstallere, og så bare fjerne den afkrydsning igen, så den ikke
kopiere mine filer, men den gør det alligevel...:(

Kører XP SP2

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Steen Jensen

Dato : 06-02-05 22:28

Carsten Jensen wrote:
> [...]
> får det program til at fatte at den bare skal lade musikken ligge hvor den

Du skal huske at fjerne den markering i iTunes, der kopierer filerne
over i en anden folder.

Jeg bruger selv iTunes som standard...jeg har dog ikke en iPod...men da
jeg satte programmet op første gang, fjernede jeg et flueben, som NETOP
havde den irriterende funktion.

Udover denne detalje, så synes jeg iTunes er et godt program.

Jeg skrottede Windows Media Player til fordel for iTunes.