Blød Webbing
Fra : Søren Arnvig

Dato : 05-02-05 11:01

Hej NG

Jeg skal have skiftet seletøj, men hvor køber man blød webbing ?
Det jeg har set rundt omkring, i metermål, er ret stift.

Søren Arnvig

Fra : Johnny Christensen

Dato : 05-02-05 12:10

En bondage shop måske

Men husk på at jo blødere at webbingen bliver, jo mere kommer den til at sno
sig når du stikker armene ind i seletøjet. Ret irriterende.

Mener at André har noget. Syntes at jeg har set noget der engang.
86155521

JZC

Fra : CC

Dato : 05-02-05 15:55

"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sig når du stikker armene ind i seletøjet. Ret irriterende.
>
> Mener at André har noget. Syntes at jeg har set noget der engang.

Har tidligere købt noget i Spejder Sport i metermål, men kan faktisk ikke
huske, om det var
kraftigt nok som "dykkerwebbing".

Claus

Fra : Henrik Manley

Dato : 05-02-05 12:02

Ude i din bil sidder der noget ganske blødt og fint noget. Det er bare at
tage en saks derud.

Henrik Manley

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 05-02-05 13:21

On Sat, 05 Feb 2005 12:02:21 +0100, Henrik Manley wrote:

> Ude i din bil sidder der noget ganske blødt og fint noget. Det er bare at
> tage en saks derud.

Hehe... jeg vil nu lige anbefale ham at daffe ud til den lokale hugger
istedet, det kunne jo være han ville ud og køre i bilen, hvor
selerne kommer til sin retmæssige brug

Thomas

Fra : Søren Arnvig

Dato : 05-02-05 13:48

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message
> Ude i din bil sidder der noget ganske blødt og fint noget. Det er
> bare at tage en saks derud.

næææ, nej
Sikkerhedsseler kan ikke bruges,
De er for glatte, for tynde og for bløde.
Og jeg skal bruge dem til noget andet.

Søren Arnvig

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 05-02-05 15:50

> næææ, nej
> Sikkerhedsseler kan ikke bruges,
> De er for glatte, for tynde og for bløde.
> Og jeg skal bruge dem til noget andet.

Jeg har købt noget i en sejlsports forretning, men det er ikke beregnet til
vores brug, og egner sig heller ikke til det.

Fra : Bo Christensen

Dato : 15-04-05 13:17

Der ligger en fabrik i Odense der laver den omtalte vebbing i alle
kvaliteter. Navnet kommer senere når jeg har gravet i hukommelsen.
Det er jo bare at komme i kontakt med een af deres kunder der har kvaliteten
og så købe et par meter.
Såvidt jeg husker så kan man selv bestemme kvaliteten hvis man køber 5000
meter, så laver de det til dig

Bo Christensen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 15-04-05 17:01

"Bo Christensen" <bogit@mail.dk> wrote in message
> [...]
> kvaliteten
> og så købe et par meter.
> Såvidt jeg husker så kan man selv bestemme kvaliteten hvis man køber

Jeg fandt det, jeg skulle bruge i spejdersport, til 15 kr. meteren.

Søren Arnvig

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 23:19

"Søren Arnvig" <sarnvig@FJERNget2net.dk> wrote in message
> Jeg skal have skiftet seletøj, men hvor køber man blød webbing ?
> Det jeg har set rundt omkring, i metermål, er ret stift.

hej Søren, jeg forstår ikke hvorfor du vil have bløt, vi andre kan ikke få
det stift nok, jo stivere jo bedre, men okay, hvis du vil have noget blødt,
kan du få det her,
http://www.aquashoppen.dk/acatalog/aquasyd_Tilbeh_r_69.html
nederst på siden.

mvh Morten Dall Darmer

Fra : HKN

Dato : 06-02-05 12:04

...........vi andre kan ikke få
> det stift nok, jo stivere jo bedre,

Og jeg som troede du var en mand, Morten )

Sorry, kunne ikke lade være.....

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-05 18:25

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> wrote in message
> ..........vi andre kan ikke få
>
> Og jeg som troede du var en mand, Morten )
>
> Sorry, kunne ikke lade være.....

))) okay, lidt uheldig formulering.

mvh Morten