|
| Noget som skraldrer Fra : Henrik |
Dato : 21-05-01 14:19 |
|
Hejsa
Jeg har en Puch P1. Jeg har lige skiftet min cylinder og stempel, da mit
gamle gik i stykker. Det er en 45mm cylinder og stempel.
Mit gamle cylinder og stempel gik i stykker, ved at der var en høj skralre
lyd, og lige pludselig gik den i stå. Da jeg fik den slæbt hjem, og kom
hjem, viste det sig, at der var et hul på størrelse med en femmer i
stemplet.
Men nu har jeg altså fået skiftet min cylinder og stempel igen... Men nu
laver den igen den der skraldre lyd. Jeg kan ikke helt høre hvor der kommer
fra. Den er heller ikke ligeså høj, som da lortet sprang. Men den er der.
Lyden kommer også kun når den bliver varm. Den er der ikke, lige når jeg
tænder den..
Men jeg håber der er nogen, som ved hvad det kunne være. For jeg er sgu ikke
glad for at køre med det. Vil nødig ud og ofre 5-600 mere på lortet.
På forhånd tak.
M.v.h.
Henrik
| |
Henrik (21-05-2001)
| Kommentar Fra : Henrik |
Dato : 21-05-01 15:44 |
|
Det skal lige siges, at jeg har en alm. firkantet karburator, med en dyse 44
på. Jeg fik en 56 med, men den kørte ad h... til på den. Den hakkede helt
vildt. Tror den fik for meget benno.
M.v..h
Henrik
"Henrik" <destroyer@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:9eb4i8$1m0$1@news.inet.tele.dk...
> Hejsa
>
> Jeg har en Puch P1. Jeg har lige skiftet min cylinder og stempel, da mit
> gamle gik i stykker. Det er en 45mm cylinder og stempel.
>
> Mit gamle cylinder og stempel gik i stykker, ved at der var en høj skralre
> lyd, og lige pludselig gik den i stå. Da jeg fik den slæbt hjem, og kom
> hjem, viste det sig, at der var et hul på størrelse med en femmer i
> stemplet.
>
> Men nu har jeg altså fået skiftet min cylinder og stempel igen... Men nu
> laver den igen den der skraldre lyd. Jeg kan ikke helt høre hvor der
kommer
> fra. Den er heller ikke ligeså høj, som da lortet sprang. Men den er der.
> Lyden kommer også kun når den bliver varm. Den er der ikke, lige når jeg
> tænder den..
>
> Men jeg håber der er nogen, som ved hvad det kunne være. For jeg er sgu
ikke
> glad for at køre med det. Vil nødig ud og ofre 5-600 mere på lortet.
>
> På forhånd tak.
>
> M.v.h.
>
> Henrik
>
>
| |
JDJ (21-05-2001)
| Kommentar Fra : JDJ |
Dato : 21-05-01 17:43 |
|
Henrik <destroyer@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eb9h7$ijk$1@news.inet.tele.dk...
> Det skal lige siges, at jeg har en alm. firkantet karburator, med en dyse
44
> på. Jeg fik en 56 med, men den kørte ad h... til på den. Den hakkede helt
> vildt. Tror den fik for meget benno.
Du skulle nok prøve med en 50 - 52 dyse i stedet ellers brænder den bare hul
i stempelet igen
--
JDJ
http://www.jdj.subnet.dk
Besøg den eller lad vær´
| |
Christian Jørgensen (21-05-2001)
| Kommentar Fra : Christian Jørgensen |
Dato : 21-05-01 17:31 |
|
Hvordan kan der komme et hul i stemplet ?!
Mvh
Christian
"Henrik" <destroyer@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:9eb4i8$1m0$1@news.inet.tele.dk...
> Hejsa
>
> Jeg har en Puch P1. Jeg har lige skiftet min cylinder og stempel, da mit
> gamle gik i stykker. Det er en 45mm cylinder og stempel.
>
> Mit gamle cylinder og stempel gik i stykker, ved at der var en høj skralre
> lyd, og lige pludselig gik den i stå. Da jeg fik den slæbt hjem, og kom
> hjem, viste det sig, at der var et hul på størrelse med en femmer i
> stemplet.
>
> Men nu har jeg altså fået skiftet min cylinder og stempel igen... Men nu
> laver den igen den der skraldre lyd. Jeg kan ikke helt høre hvor der
kommer
> fra. Den er heller ikke ligeså høj, som da lortet sprang. Men den er der.
> Lyden kommer også kun når den bliver varm. Den er der ikke, lige når jeg
> tænder den..
>
> Men jeg håber der er nogen, som ved hvad det kunne være. For jeg er sgu
ikke
> glad for at køre med det. Vil nødig ud og ofre 5-600 mere på lortet.
>
> På forhånd tak.
>
> M.v.h.
>
> Henrik
>
>
| |
Thomas Buus Andersen (21-05-2001)
| Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen |
Dato : 21-05-01 18:10 |
|
"Christian Jørgensen" <gubbar@fnuck.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan der komme et hul i stemplet ?!
> Mvh
> Christian
For lidt benzin. Så er det jo det samme som dårligere køling, og så smelter
stemplet simpelthen.
Tror jeg da ..-)
Hilsen Thomas
| |
JDJ (21-05-2001)
| Kommentar Fra : JDJ |
Dato : 21-05-01 18:22 |
|
Thomas Buus Andersen <t-buus@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kYbO6.227$7l3.9513@news.get2net.dk...
>
> > Hvordan kan der komme et hul i stemplet ?!
> > Mvh
> > Christian
>
> For lidt benzin. Så er det jo det samme som dårligere køling, og så
smelter
> stemplet simpelthen.
For lidt benz., for meget luft og for høj tænding kan alle brænde hul i
stemplet
JDJ
http://www.jdj.subnet.dk
Besøg den eller lad vær´
| |
Christian Jørgensen (21-05-2001)
| Kommentar Fra : Christian Jørgensen |
Dato : 21-05-01 22:32 |
|
Damn lol...
Christian
"JDJ" <silje@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:9ebjah$kmb$1@news.inet.tele.dk...
>
> Thomas Buus Andersen <t-buus@get2net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:kYbO6.227$7l3.9513@news.get2net.dk...
> >
>
> > > Hvordan kan der komme et hul i stemplet ?!
> > > Mvh
> > > Christian
> >
> > For lidt benzin. Så er det jo det samme som dårligere køling, og så
> smelter
> > stemplet simpelthen.
>
> For lidt benz., for meget luft og for høj tænding kan alle brænde hul i
> stemplet
>
>
> JDJ
> http://www.jdj.subnet.dk
> Besøg den eller lad vær´
>
>
| |
|
|