80er hit 2
Fra : Peter Holm

Dato : 04-02-05 13:00

hejsa

under oprydning fandt jeg en stak kasettebånd med radio-indspilninger fra
midt 80erne.
Jeg mangler hjælp til at opspore artister og titler på nogen af numrene på
båndene.
Derfor kommer der nok lige et par tråde her, hvor jeg håber på jeres hjælp.

Første 80er hit kan findes her:
For at forvirre en smule hedder tråden 80er hit 2

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-02-05 13:13

On Fri, 4 Feb 2005 13:00:03 +0100, "Peter Holm"
<phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote:

>Første 80er hit kan findes her:
>For at forvirre en smule hedder tråden 80er hit 2

Shannon "Let the Music Play" hvis ikke jeg husker helt forkert.
--
Now Playing:
80er 2 -

Fra : Peter Holm

Dato : 04-02-05 13:19

Thomas Jespersen wrote:

> Shannon "Let the Music Play" hvis ikke jeg husker helt forkert.

takker

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Peter Holm

Dato : 04-02-05 14:34

Peter Holm wrote:
> [...]
> hjælp.
> Første 80er hit kan findes her:
> For at forvirre en smule hedder tråden 80er hit 2

andet hit:
Nok lidt sværere..

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Peter Holm

Dato : 04-02-05 14:36

Peter Holm wrote:
> [...]
> hjælp.
> Første 80er hit kan findes her:
> For at forvirre en smule hedder tråden 80er hit 2

og så den sidste.
Fundet på et bånd, hvor Abba's 'GimmiGimmi' var optaget lige før, så jeg
skyder på den er fra '76.
Titlen gir måske sig selv, men hvem er kunstneren?

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : bettersexinc

Dato : 04-02-05 22:30

> og så den sidste.
> Fundet på et bånd, hvor Abba's 'GimmiGimmi' var optaget lige før, så jeg
> skyder på den er fra '76.
> Titlen gir måske sig selv, men hvem er kunstneren?

Lidt effektiv søgning på google gav dette resultat:

1971: U-ROY
U-Roy: I did « Kingston Shuffle », my version of Bob Marley´s «Trenchtown
Rock». Peter Tosh played the melodica on. Bob came to see me one day, and
asked to me if I could do that for him. They had a record shop downtown
Kingston...so we went in the studio and we did the "Kingston 12 Shuffle". We
did that, live, together, unite. -translation from french

Kan ikke lige huske Marley's version, men det var jo osse året før jeg så
dagen lys første gang

bsi