AMG Allmusic
Fra : Niels Gosvig

Dato : 04-02-05 10:44

Hej NG
Jeg har gennem nogle år haft stor glæde af www.allmusic.com som søgedatabase
når jeg skulle finde oplysninger om forskellige nummer og kunstner, men
efter at siden er opkøbt, og de har lavet den om, kan jeg ikke få den til at
virke som før.
Hvis jeg går ind og søger på et nummer, lister den godt nok mulighederne op
med antal kunstner der har udgivet det nummer jeg søger på, men jeg kan ikke
komme vidre ind i listen for at se hvilke kunstner.

Er der andre der har haft samme problemmer, og findes der et godt alternativ
til Allmusic.com ?

--
Niels Gosvig

Fra : Holst

Dato : 04-02-05 10:55

Niels Gosvig wrote:

> [...]
> komme vidre ind i listen for at se hvilke kunstner.
>
> Er der andre der har haft samme problemmer, og findes der et godt alternativ

Ja, jeg oplever samme. Har ikke nogen løsning på det.

Alternativ kunne være ubl.com - jeg har dog aldrig brugt siden, så jeg
skal ikke kunne udtale mig om stedets værdi.

Og hey - P3 spiller Moloko

Fra : Poul Erik

Dato : 04-02-05 12:19

On 4 Feb 2005 10:43:56 +0100, "Niels Gosvig" <nielsgosvig@nal-net.dk>
wrote:

> [...]
>komme vidre ind i listen for at se hvilke kunstner.
>
>Er der andre der har haft samme problemmer, og findes der et godt alternativ

Jeg har ingen problemer, men siden er ganske rigtigt blevet mindre
overskuelig.

Det er vigtigt du er logged på med brugernavn og adgangskode.

Når listen med kunstnerne kommer op, skal du blot holde musen over
kunstneren, så kommer der yderligere oplysninger. Her kan du trykke på
albummet. Så kommer der flere oplysninger.

Sådan virker det for mig.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Holst

Dato : 04-02-05 12:48

Poul Erik wrote:

> Jeg har ingen problemer, men siden er ganske rigtigt blevet mindre
> overskuelig.
>
> Det er vigtigt du er logged på med brugernavn og adgangskode.

Det er jeg.

> Når listen med kunstnerne kommer op, skal du blot holde musen over
> kunstneren, så kommer der yderligere oplysninger. Her kan du trykke på
> albummet. Så kommer der flere oplysninger.

Baggrunden til sangtitlen skifter til en mørkere farve, men det er også
alt, hvad der sker hos mig.

> Sådan virker det for mig.

Ikke hos mig.

Fra : Niels Gosvig

Dato : 04-02-05 14:08

Samme problem som Holst, når jeg har søgt på en sangtitel kommer listen over
mulige emner godt nok frem, men når jeg vil ind og se de feks. 25
forskellige kunstner der er fundet bliver linien "hi-lightet" og makøren
bliver til den lille "pegehånd" der indikere at denne linie kan vælges, men
når jeg klikker på den sker der ikke noget. Hjælp !!!!!!!!

Fra : Poul Erik

Dato : 04-02-05 15:44

On Fri, 04 Feb 2005 12:48:09 +0100, Holst <newsfeb05@shelter.dk>
wrote:

>Baggrunden til sangtitlen skifter til en mørkere farve, men det er også
>alt, hvad der sker hos mig.

Ja, det sker først, men et øjeblik efter udvides den. så den fylder
hvad der svarer til 5 - 6 linier. Der kommer et lille cover frem, og
trykkes der på dette kommer der yderligere oplysninger.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 04-02-05 18:08