midde under rådyr skind
Fra : Poul E Møller

Dato : 03-02-05 21:56

Hej Jægere

Jeg spørger for en kammerat, og er ikke selv jæger så undskyld hvis der
kommer forkerte udtryk.

Min kammerat havde skudt en buk og den skulle flåes, under skindet ved
bagpartiet sad der nogle larver af en art. de var hvide, er der nogen der
har oplevet det og ved hvad det er.?
Dyret er skudt i Tyskland.
Jeg har søgt en del på internettet men ikke været heldig, og så kom jeg jo
lige i tanken om nyhedsgrupperne.

Hilsen Poul E M

Fra : Torben F@rum

Dato : 03-02-05 23:01

"Poul E Møller" <dvd@hafnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige i tanken om nyhedsgrupperne.
>
> Hilsen Poul E M
>
> Hvis der er hul på skindet, (haglskud eller hundebid) kan det være
fluelarver eks. spyfluer.

--
Med venlig hilsen Torben Farum, 9300 Sæby