Hjælp til coder i menu/ homepageframes
Fra : René Vestergård

Dato : 03-02-05 21:25

Hej.

Jeg er ny mht Flash. Derfor har jeg downloaded en Flash Movie
menu. Denne har jeg placeret på min nye hjemmeside, som jeg
arbejder på, og som derfor ikke er uploaded endnu.

Mit problem er at denne movie har nogle submenu ér, som fungerer
som link til andre hjemmesider og jeg vil gerne ændre dette så de
fungerer som link på min side, sådan at de åbner mine htm-sider
op i min mainframe. (sitet består af 3 frames. (topframe,
sideframe, og mainframe))

Her er et af de oprindelige scripts som jeg vil ændre:
on (release) {
getURL("http://4financial.4anything.com/", "_blank");
}
tror det har noget med komandoen "getURL" at gøre.
Hvad gør jeg? Har prøvet alt muligt, men enten åbner den slet
ikke noget eller også åbner den en tom side i et nyt vindue.
Håber der er nogen derude som kan hjælpe.

Roxy

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : René Vestergård

Dato : 03-02-05 22:55

Har fundet ud af det, så det er ikke nødvendigt at svare på dette
indlæg.

Hilsen Roxy

Fra : Peo

Dato : 04-02-05 09:17

"René Vestergård" <roxy@mchagar.dk> wrote in message
> [...]
> Hvad gør jeg? Har prøvet alt muligt, men enten åbner den slet
> ikke noget eller også åbner den en tom side i et nyt vindue.

Du skal rette i getURLs andet parameter, der hvor der pt. står "_blank".
I stedet for _blank skriver du navnet på den frame som du ønsker at siden
skal vises i - På samme måde som man gør det i alm. html-links.

peo