Styre størrelse af billeder
Fra : Dave Fort Thompsen

Dato : 03-02-05 02:08

Bruger mange billeder i mine dokumenter. Når jeg bruger Insert/Picture/from
file og indsætter en .JPG fil i f.eks 600x400 pixel opløsning - så
bestemmer Word selv hvor meget billedet skal fylde (det afhænger af
opløsningen på den importerede fil). Jeg skal bagefter ind og fortælle hvor
stort jeg så ønsker billedet skal være i mit dokument.

Har jeg mulighed for på forhånd at bestemme (f.eks. definere en kasse) at
billedet skal skaleres til en bestemt størrelse i mit dokument ? F.eks at
det skal fylde 6x4 cm ?

Tak - Dave