Jarre i Parken?
Fra : Morten Bowman

Dato : 02-02-05 21:45

nHejsa
Hører lige i nyhederne at Jean Michel Jarre skal spille i Parken 2/4 i
anledning af HCA-jubilæet.
Men jeg kan ikke finde noget info om dette. Nogen der har noget info?

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Martin

Dato : 02-02-05 21:58

Fundet på magneticfields.dk:

Koncert 2. april i Parken - 02/02/2005
Efter mange måneder med rygter er det endeligt blevet bekræftet, at Jarre
giver koncert i Danmark i forbindelse med H.C. Andersen-året. På
200-årsdagen for digterens fødsel, 2. april 2005, indtager franskmanden
Parken i København. Det skal dog understreges, at der ikke er tale om en
solokoncert - Jarre er blot et af flere navne, der optræder til dette show,
der bl.a. også tæller Roger Moore, Isabel Allende og Den Kgl. Ballet.
Billetter kan allerede nu købes på Billetnet og Billetlugen. Vi opdaterer så
hurtigt som muligt med nye informationer.

Pokkers også, der ikke er tale om en solokoncert, men alligevel gode nyheder

Martin

Fra : Morten Bowman

Dato : 03-02-05 02:21

On Wed, 2 Feb 2005 21:57:31 +0100, "Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>hurtigt som muligt med nye informationer.
>

>Pokkers også, der ikke er tale om en solokoncert, men alligevel gode nyheder

Ja det ville have været dejligt. Tror jeg nøjes medat se optagelserne denne
gang.

Fra : Thomas H.

Dato : 03-02-05 09:00

"Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> hurtigt som muligt med nye informationer.
>

> Pokkers også, der ikke er tale om en solokoncert, men alligevel gode

Ja jeg ville sgu overveje det, hvis jeg vidste om der også var andet god
musik at lytte til - Jarre spiller jo kun i 15 min.! Men jeg har ikke fundet
andet end Roger Moore osv., han synger vel forhåbentlig ikke?

Fra : Holst

Dato : 02-02-05 22:09

Morten Bowman wrote:

> Hører lige i nyhederne at Jean Michel Jarre skal spille i Parken 2/4 i
> anledning af HCA-jubilæet.
> Men jeg kan ikke finde noget info om dette. Nogen der har noget info?

Her måske:

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=232064