Hjælp ønskes ang. sommerferie i Bulgarien
Fra : Jesper Hjuler

Dato : 02-02-05 21:38

Vi er to familier med små børn, som påtænker at holde vores sommerferie ved
Sortehavet. Vi ønsker et sted som et godt for børn, men samtidig må der godt
være lidt leben. Det vil sige et fornugtigt udvalg af restauranter, cafeer
og små butikker. Hvor er det billigst.
Hvis nogen kender et godt hotel eller en god/billig rejsearrangør, så hører
vi gerne. Vi har tænkt på Golden Sands, Albena eller Sunny beach

Tak for hjælpen

Jesper

Fra : Søren R

Dato : 03-02-05 12:08

On Wed, 2 Feb 2005 21:38:13 +0100, "Jesper Hjuler" <hjuler@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>Hvis nogen kender et godt hotel eller en god/billig rejsearrangør, så hører
>vi gerne. Vi har tænkt på Golden Sands, Albena eller Sunny beach

Hej, se evt. mit svar til "Rejse til Bulgarien - hvilket selskab?" fra
27-1-05
--
Søren R
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 03-02-05 21:20

"Jesper Hjuler" <hjuler@esenet.dk> wrote in

> [...]
> Hvis nogen kender et godt hotel eller en god/billig rejsearrangør, så
> hører vi gerne. Vi har tænkt på Golden Sands, Albena eller Sunny beach

Jeg har kun været i Sunny Beach, men så vidt jeg ved er det det "største
sted" af de 3 - og så var området endda ikke ret stort. Når jeg siger
område, så er det fordi at det er rent turist-område, hvor bebyggelsen
enten er hoteller eller restaurant/bar - der er stort set ingen huse eller
andet for lokalbefolkningen, de bor alle i oplandet.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-05 16:14

> Hvis nogen kender et godt hotel eller en god/billig rejsearrangør, så
hører
> vi gerne. Vi har tænkt på Golden Sands, Albena eller Sunny beach
> Jesper

Vi har været I Golden Sands 4 gange, og agter bestemt at tage af sted igen.

Vi rejser med Bravo Tours fra Aalborg, og de har et par rigtig dejlige
hoteller lige ved stranden. (Palm Beach og Luna). Disse to hoteller ligger i
den dyre ende, men der mange, der er meget billigere, de ligger bare længere
inde. Vi ønsker at bo ved vandet, og betaler gerne derfor.

Økonomisk har det været til at overkomme at være dernede, bl.a. fordi det
ikke er til at bruge penge. Prisniveauet er lavt.

Der er underholdningsmuligheder for børn i alle aldre, selvom der ikke er så
mange af dem i antal, som på Sunny Beach.

//Knud