hvad skal man give for en rejseforsikring ~
Fra : _paul

Dato : 02-02-05 20:21

Jeg skal 14 dage i Ghana på egen hånd som turist. Nogen forslag om en seriøs
rejseforsikring?

Fra : Anja Nielsen

Dato : 02-02-05 21:58

Prøv at se på nedenstående link. Jeg ved, at du på både europaiske.dk og
gauda.dk kan regne prisen ud for 14 dage, hvilket du sikkert også kan på de
andre sider.
http://www.ferieoverblik.dk/rejseforsikringer/selskaber.asp
Jeg har kun prøvet europæiske, som jeg har meget gode erfaringer med, men de
andre er sikkert lige så gode.
Mvh.
Anja

Fra : Rikke

Dato : 03-02-05 21:01

> seriøs

Prøv at se hvad AIG tilbyder

http://www.lsb.dk/sys/td/indhold/sysbanker/pdfting/td_pdf/forsikring_td.pdf/forsikring_td.pdf

Vi har brugt dem, og der har ngen problemer været. De var også billigere end
Europæiske.

Mvh Rikke

---

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 04-02-05 08:33

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
> Jeg skal 14 dage i Ghana på egen hånd som turist. Nogen forslag om en
> seriøs rejseforsikring?
Hej Paul,

Nu ved jeg ikke hvor rejselysten du er, ejheller om du har familie som du
medbringer når du rejser.
En ÅRSrejseforsikring (der dækker hele verden) fra Alka koster blot i
nærheden af 500 kroner, og den dækker hele din husstand. Eneste betingelse
for at få en sådan, er at du også har husstandsforsikringen hos dette
selskab. Samt at du ikke overskrider 1 måned per rejse.

Selv har jeg en årsrejseforsikring hos AlmBrand med samme dækning koster
1.500 kroner om året og dækker hele min husstand på 4 personer.
Disse penge er hurtigt tjent ind, 1) hvis man har en stor husstand, 2) tager
afsted i op imod 3-4 uger 3) hvis man rejser flere gange om året.

Selvom du ikke har forsikringer i disse 2 selskaber, er det da meget muligt
at dit selskab kan tilbyde noget lignende.

God tur.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 04-02-05 15:31

> [...]
> Disse penge er hurtigt tjent ind, 1) hvis man har en stor husstand, 2)
> tager afsted i op imod 3-4 uger 3) hvis man rejser flere gange om året.

Et lille supplement - vi rejser en del, min kone og jeg, men for os kan det
ikke betale sig med en årsrejseforsikring. Vi har beregnet ud fra, at vi
rejser 4 uger om året uden for Europa og aldrig tegner forsikring inden for
Europa. Vi er under 35, hvilket gør det billigere hos Gouda og fravælger
baggageforsikring da vi er dækket af den alm. indboforsikring. Så vurder dit
eget behov og mængden af rejser uden for Europa.

Kennet
og hvor går turen hen næste gang ??
se det på www.pernille-kennet.dk