Hyggeligt hotel i Rom
Fra : Martin

Dato : 02-02-05 13:57

Hej

Jeg skal til Rom i en weekend omkring 1. maj og har søgt vidt og bredt på
nettet efter hotel, men har ikke fundet noget der bare var dét....
Prisniveauet virker ret højt og alligevel er placeringen et stykke uden for
centrum (Colosseum, Skt. Peter mv.).

Er der nogen her i gruppen der kender et hyggeligt hotel (anden
indkvartering) centralt beliggende og til en fornuftig pris (helst ikke
meget over ?100 pr. nat for dobbeltværelse, gerne under).

På forhånd tak

Martin

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-02-05 17:02

I news:ctqime$1md4$1@news.cybercity.dk skrev
Martin følgende:

> Er der nogen her i gruppen der kender et hyggeligt hotel (anden
> indkvartering) centralt beliggende og til en fornuftig pris (helst
> ikke meget over ?100 pr. nat for dobbeltværelse, gerne under).

100 hva' for nogen? Lire, DKR, dollar, euro eller pund?

Prøv om du ikke via dette link:
http://www.octopustravel.com/IntlHome.jsp

kan finde noget brugbart

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Martin

Dato : 02-02-05 19:19

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse

"100 hva' for nogen? Lire, DKR, dollar, euro eller pund?"

Der skulle have været et EURO-tegn - det var der på min skærm da jeg sendte
meddelelsen. 100 DKR er da også OK...

Martin

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-02-05 19:58

I news:ctr5ir$2hpm$1@news.cybercity.dk skrev
Martin følgende:

> Der skulle have været et EURO-tegn - det var der på min skærm da
> jeg sendte meddelelsen. 100 DKR er da også OK...

Så kan du sagten finde en lang række hoteller ud fra det link jeg
angav. En simpel søgning gav mig en hel del af vælge imellem i
prislejet op til ca. 100-120 euro

Fra : Martin

Dato : 03-02-05 17:59

> Så kan du sagten finde en lang række hoteller ud fra det link jeg
> angav. En simpel søgning gav mig en hel del af vælge imellem i
> prislejet op til ca. 100-120 euro

Jamen links har jeg selv masser af (hotels.com, rejsefeber.dk osv osv), men
jeg er mest interesseret i en personlig oplevelse fra nogen her i gruppen.

Men ellers tak for linket!

Mvh. Martin

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 04-02-05 18:04

Prøv www.in-italia.dk

Dem har jeg gode erfaringer med.. Jeg bor aldrig på hotel i Rom, da jeg selv
har et landsted lidt uden for Rom..(bare li en bonus-oplysning.. ku ik la'
vær.. hehe)

In-italia byder på masser af hyggelige steder i Rom, og til en fornuftig
pris.. Har tit haft indlogeret venner via in-italia..

H. Giulio Garonfolo