Web application projekt layout til Eclipse~
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-02-05 13:05

I forbindelse med at jeg skal til at lave noget
webapplikationsudvikling hvor jeg gerne vil have mulighed for at bruge
både Eclipse (refaktorering) og Netbeans (jsp-debug) på skift, og
samtidig også gerne vil have gode muligheder for at lave enkel
udvikling. Det vil skulle styres af ant fra kommandolinien.

(Ctrl-S på filen opdaterer koden i webcontaineren osv).

Jeg har tidligere haft gode erfaringer med at bruge Eclipse og resin
sammen (da den opdager at classfilerne har ændret sig).

Hvilket fillayout vil gøre dette lettest? Jeg forestiller mig noget i
stil med at der er en /src til kildetekst, samt en eksploderet war som
indeholder JSP-filer samt WEB-INF/classes hvor de binære filer
placeres, og så videre. CVS skal så kun indeholde originale filer, så
man skal køre ant clean inden.

Gode forslag?
--
Thorbjørn Ravn Andersen