Er Mytravel troværdige?
Fra : Lars Holst

Dato : 01-02-05 21:49

Er Mytravel.dk troværdige i deres prissætning og i deres udbud?
www.mytravel.dk

Jeg forsøger at tjekke prisen på 2 billetter fra KBH til San José i Costa
Rica.
Så kommer de op med en pris på omkring 10500,- ialt.

Iflg. resultatet er det med Iberia airlines eller Martinair.

Når jeg så tjekker deres respektive hjemmesider så er priserne godt nok
anderledes.

Desuden er det mig en gåde hvorledes jeg bestiller og køber de rejser som
Mytravel strikker sammen til de lave priser.

Er der nogen hjælp at hente her........måske nogen der har købt gennem
Mytravel?

--
Lars Holst

Fra : Daniel Birch

Dato : 02-02-05 06:40

> [...]
> www.mytravel.dk
>
> Er der nogen hjælp at hente her........måske nogen der har købt gennem

Jeg har ikke prøvet at købe kun flybilletter hos Mytravel. Men Mytravel er
jo - som bekendt - fælles salgsbureau for Spies, Tjæreborg, Ving, Skibby og
Gate Eleven. Så generelt mener jeg ikke, at troværdigheden fejler noget.

Du kan givet finde flybilletter billigere andre steder - det er nok ikke
billige billetter med rutefly, der er Mytravels speciale.

mvh
Daniel

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-02-05 11:28

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> Mytravel strikker sammen til de lave priser.
>
> Er der nogen hjælp at hente her........måske nogen der har købt gennem

Prøv at ringe til dem.

Jesper