Excel - permanent division med 100?
Fra : Anders

Dato : 01-02-05 21:20

Hej
Er stødt på følgende problem hos en bekendt, som jeg håber I kan forklare
eller hjælpe med at løse: Når man indtaster tal i Excel-arket divideres der
konsekvent med hundrede, uanset hvad og hvor man taster, og uanset om det er
i et eksisterende eller et ny-åbnet ark - hvordan fjerner man den funktion
igen?
På proceslinjen (der hvor der står NUM, CAPS m.m. afhængigt af hvad man har
slået til står der længst til højre FSV (såvidt jeg husker), hvad betyder
det, og har det evt. noget med ovenstående at gøre?
Mvh. Anders

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 01-02-05 21:49

Hej Anders.

Se lige under Menu - Funktioner - indstillinger - Rediger: fjern flueben i
Fast Decimal og værdi +2.

Jeg bruger XP-UK og i min står der FIX. Du skal se, dine bogstaver
forsvinder når flurbenet fjernes.

Lad det dig være en lære, man skal ikke bare pille. Næste gang klares det
måske ikke så let.

Jørgen Bondesen

Followup to newsgroup only please.
Jeg ønsker, at vi kommunikere via nyhedsgruppen, tak.

Fra : Anders

Dato : 01-02-05 23:11

Hej Jørgen
1000 tak - jeg vidste det måtte være simpelt...!
(og så var det altså ikke mig der 'pillede' men min 'bekendte' aka svigerfar

Mvh. Anders

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 02-02-05 17:50

Hej Anders