Vejkort - Polen
Fra : J W Nielsen

Dato : 01-02-05 18:07

Hej...
Skal en tur til sydpolen - altså det Polen som ligger umiddelbart syd for
Danmark
Kender I et sted hvor man kan købe et godt vejkort (feks 1:200000) - meget
gerne via nettet ?

Mvh Jørgen

Fra : Inger Buchard

Dato : 01-02-05 18:35

Nordisk korthandel
http://www.scanmaps.dk

Fra : J W Nielsen

Dato : 01-02-05 19:38

Inger Buchard wrote:
> Nordisk korthandel
> http://www.scanmaps.dk

Hej Inger...
Hmmm, næ, de har ifølge deres webside ikke noger i den stil. Største
målestokforhold er 1:600000.
Tak for forsøget !

Jørgen

Fra : Asle Bjerva

Dato : 01-02-05 21:55

"J W Nielsen" <jwnfjern@fjern.tdcadsl.dk> skrev i melding

> Hej Inger...
> Hmmm, næ, de har ifølge deres webside ikke noger i den stil. Største
> målestokforhold er 1:600000.
> Tak for forsøget !
>
> Jørgen

Det finnes hos Amazon:
http://www.travelworldonline.de/polandmap.html

Utgitt av Euro Atlas 2000, målestokk 1:200000 + 1:100000 i bynære strøk.
(Linken øverst til venstre)

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : npw

Dato : 02-02-05 11:48

Hej!
Jeg bruger "Polska Atlas Samochodowy" 1:250000.
Bogform med spiralryg. Køb det i den første boghandel du kommer i nærheden
af i Polen. Det koster vel omkring 50-60 kr. Måske står der en fyr ved
grænsen, der gerne vil sælge kort, det gør der tit, når man kører iland i
Swinoujscie! God tur, vi skal derned til Påske.
Hilsen Niels W.

Fra : Erik Eriksen

Dato : 02-02-05 20:26

> [...]
> Danmark
> Kender I et sted hvor man kan købe et godt vejkort (feks 1:200000) - meget

Jeg har selv viaMichelin downloadet alle mine kort og sat dem sammen i PSP
viaMichelin.com har altid de bedste opdaterede kort og nye veje sat
måned/år for åbning

Fra : Erik Eriksen

Dato : 02-02-05 20:27

> [...]
> Danmark
> Kender I et sted hvor man kan købe et godt vejkort (feks 1:200000) - meget

Downloader viaMichelin.com sat sammen i PSP og lamineret i A4 bagefter
smart ikke
næsten gratis forstås og altid opdaterede kort

vh Erik

Fra : J W Nielsen

Dato : 04-02-05 19:35

Tak for svarene...