Hjælp ASUS V7100
Fra : John Løbner

Dato : 20-05-01 13:17

Vi er 3 gutter som har et AGP-ASUS V7100 Deluxe Combo, med tv udgang.
Alle 3 har samme problem, når vi vil se tv via grafikkortet på vga skærmen.
Kan vi kun se de øverste ca. 2/3 dele, vi kan ikke finde nogen måder at
justér
billedet nogle steder.

På forhånd tak for hjælpen
John
jol@2night.dk

--
Hygge John

Fra : Martin Bangsø

Dato : 21-05-01 17:07

Hent TVCC 2000 fra http://www.tvtool.de.

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Karsten Andersen

Dato : 22-05-01 08:50

Sun, 20 May 2001 14:17:29 +0200, skrev John Løbner, på 16 linier, i
<9eb115$hp4$1@news.inet.tele.dk>, :

> [...]
>Kan vi kun se de øverste ca. 2/3 dele, vi kan ikke finde nogen måder at
Heller ikke i Asus display Card Control Panel ?

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : John Løbner

Dato : 21-05-01 10:22

Nej....eller sagt på en anden måde, jeg kan ikke finde måden, at ind stille
billedet på, så vi kan se hele billedet når vi vil se TV på vores PC skærm.
Tak for indlægget
John Løbner
jol@2night.dk