Flybillet til Rom - hvor finder jeg en bil~
Fra : Martin

Dato : 31-01-05 18:31

Hej

Vi skal på en forlænget weekend til Rom i slutningen af april - forhåbentlig
ned og opleve noget forår

Er der nogen her i gruppen der har kendskab til hvilke flyselskaber der har
billige billetter (som rent faktik er til at få...)? Jeg kan finde billetter
til ca. 2.000 - 2.200 kr. pr. hoved inkl. skatter, men ville naturligvis
gerne slippe billigere.

På forhånd tak!

Martin

Fra : Holst

Dato : 31-01-05 19:40

Martin wrote:

> [...]
> til ca. 2.000 - 2.200 kr. pr. hoved inkl. skatter, men ville naturligvis

Mærsk Air kan gøre det forholdsvis billigt. Jeg var i Rom med dem for en
lille måneds tid siden til ca. 2050,-, og hjemturen var end ikke på den
billigste kategori. For nogle dage siden så jeg, at de reklamerede med
billetter til Rom fra 495,- pr. vej (sikkert ekskl. skatter). Men kig på
http://www.maersk-air.dk, hvis jeg ellers husker adressen korrekt.

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 31-01-05 19:44

"Martin" <@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billetter
> til ca. 2.000 - 2.200 kr. pr. hoved inkl. skatter, men ville naturligvis

prøv hos Sterling de plejer at have nogle gode tilbud

www.sterling.dk

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Martin

Dato : 31-01-05 20:16

Hej igen

Tak for forslag. Søgte lidt rundt og fandt billetter hos Alitalia til 2.200
kr. retur for 2 voksne inkl. skatter. Derned er det med "omstigning" i
Milano og hjem er det direkte.

Tidspunkter var de (for os) mest optimale med afgang morgen torsdag derned
og hjem mandag eftermiddag.

Billetterne fandt jeg direkte på selskabets hjemmeside, hvis der skulle være
andre interesserede

Mvh. Martin