valby hallen
Fra : kim

Dato : 31-01-05 12:46

Da jeg for første gang skal til koncert i valby hallen (for at se system of
a down) vil jeg gerne vide hvor række A er, er det på halgulvet eller på
tilskuerrækkerne?

Jeg har fået et nummer, men jeg synes det virker lidt mærkelig at nummerer
gulvpladser.

Fra : Christian Muus

Dato : 31-01-05 12:55

"kim" <kimalgreen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på tilskuerrækkerne?
>
> Jeg har fået et nummer, men jeg synes det virker lidt mærkelig at nummerer

Jeg har været til et par metalkoncerter i Valby Hallen, men har aldrig
oplevet at der var nummererede pladser. Der er nogle tilskuerækker derinde,
men dem skal man ikke reservere. Ved ikke om det er noget nyt, eller om
billetnet har lavet en fejl. Så vidt jeg kan se, er der jo heller ikke
forskel på prisklasserne

vh Christian

Fra : Jackie

Dato : 31-01-05 16:42

> [...]
> på tilskuerrækkerne?
>
> Jeg har fået et nummer, men jeg synes det virker lidt mærkelig at nummerer

Det ser ikke ud til at der er forskel på billeterne på billetnet, så det er
vist bare unummerede billeter.

Jeg tror det bliver en stor koncert!!

Jackie

Fra : Sune Salminen

Dato : 31-01-05 16:53

kim wrote:
> [...]
> halgulvet eller på tilskuerrækkerne?
>
> Jeg har fået et nummer, men jeg synes det virker lidt mærkelig at

Det er nok ikke på gulvet, jeg tvivler på at de sætter stole ud til en
System Of A Down koncert!

Det er sikkert bare noget der automatisk bliver trykt på billetten.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk