Bibione - sommerferie
Fra : Charlotte Langgaard

Dato : 31-01-05 11:13

Vi er en familie på 2 voksne og en dreng på 6 år, der påtænker en 14-dages
sommerferie til Bibione i Italien.
Vi vil gerne hen et sted, hvor der sker lidt for børn ( gerne et sted, hvor
der også er andre danske børn).
Der skal gerne være swimmingpool, og ikke langt til en sandstrand.
Om det er ferielejlighed eller campingplads betyder ikke så meget.

Er der nogen, der har et godt forslag ?

Mvh
Charlotte

Fra : Søren S. Pedersen

Dato : 01-02-05 20:04

Hvad med Union Lido i Cavillino lidt længere nede ad kysten.
Det er en skøn plads med et kæmpe badeland og lige ved stranden. Vi har selv
været der de sidste to år. Ungerne er vilde med det.

Mvh. Søren

Fra : Samsara

Dato : 02-02-05 23:20

"Søren S. Pedersen" <melido@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
selv
> været der de sidste to år. Ungerne er vilde med det.

Jeg har også boet på Union Lido, som jeg synes er en MEGET stor
plads, men det er selvfølgelig en smagssag.

Det er en plads, som har alt og man behøver faktisk ikke forlade
pladsen og ungerne vil uden tvivl elske stedet.

Men bemærkningen "lige ved stranden" kan jeg ikke give dig ret i.
Det kommer nemlig an på, hvor man får plads.
Vi boede i teltområdet, helt nede ved vejen (lige over for mini-
golfen) og der var dælme langt at gå til stranden med badedyr,
og alt det andet man nu slæber med sig.

Se evt. linket her http://www.unionlido.it/dk/default.asp

Jeg har 6 gange boet på Camping Ca' Pasquali, som ligger et stykke
længere nede af vejen. Det er en forholdsvis lille plads (i forhold
til Union Lido), meget hyggeligere og afstanden til stranden er
overkommelig. Kan kun anbefale stedet.

Se evt. link her http://www.capasquali.it/index.html

Venligst
Samsara

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 02-02-05 23:42

> [...]
> Der skal gerne være swimmingpool, og ikke langt til en sandstrand.
> Om det er ferielejlighed eller campingplads betyder ikke så meget.

Vi var på http://www.marinadivenezia.it/eng/index_eng.asp med
www.eurocamp.dk

Kæmpe plads, med mange muligheder.

Kan kun anbefale det.