kvittering/autosvar på mails i Outlook!!!!~
Fra : speednissen

Dato : 31-01-05 10:00

Hej
Jeg sidder i en stor organisation med Outlook 2000-2003 på Exchange
5.5. Vi har en del mailadresser tilknyttet i Offentlige Mapper. Der er
ønske om at al mail, som tilgår disse får en e-mail retur hvor der
fortælles at vi har modtaget mail og den behandles indefor..........
Er der nogen der har en løsning til dette????

mvh
Nis Hartvith

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 14-03-05 15:38

Hej
Du kan jo sætte ikke til stede funktionen til.
Den finder du under funktioner.

Mvh John