adressekartotek Outlook
Fra : Preben Sørensen

Dato : 31-01-05 09:38

Jeg er kommet til at lave en ændring i min Outlook Office 2003.
Det bevirker jeg ikke som før kan komme til adressekartoteket når jeg
skal tilføje en person til en mai, hvor jeg trykker på ikonet med
adressebogen. Outlook siger jeg kun kan komme til kontaktpersoner. Jeg
kan fint komme til adresse bogen fra menuen i venstre side. Jeg har
prøvet at slette programmet og genindstallere det, og genetablere
standard indstillinger. Intet hjalp. Er der nogen af jer der ved hvad
jeg skal gøre??
Mange hilsner
Preben Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-05 15:03

"Preben Sørensen" <pds@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøvet at slette programmet og genindstallere det, og genetablere
> standard indstillinger. Intet hjalp. Er der nogen af jer der ved hvad

I Outlook højreklik på Kontaktpersoner -> Indstillinger -> fanen
Outlook-adressekart. -> hak i Vis denne mappe ...

Kh. John

Fra : Preben Sørensen

Dato : 02-02-05 09:16

Tak for svaret,
Det hjælper mig desværre ikke ret meget. Jeg kommer tilbage til
udgangspunktet, som så er en gruppe der hedder kontaktpersoner.
Den nægter stadig der er et Outlook kartotek
søå det må være en anden indstoilling jeg har pillet ved
KH
Preben

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-05 17:25

> [...]
> Den nægter stadig der er et Outlook kartotek
> søå det må være en anden indstoilling jeg har pillet ved

Hej Preben.

Det glemte jeg lige...

Om igen:

I Outlook højreklik på Kontaktpersoner -> Indstillinger -> fanen
Outlook-adressekart. -> hak i Vis denne mappe ... og så husk lige her at
omdøbe navnet på adressekartoteket til ex. "Kontaktpersoner-PS" - eller find
på noget andet Dette for at kunne finde det igen!

Åbn adressekartoteket -> funktioner -> indstillinger ->i "vis dennne
adresseliste først" vælges "Kontaktpersoner-PS" og ditto i rubrikken
"Opbevar private adresser i:"

I rubrikken "Når der sendes post, skal navnene ..." skal "kontaktpersoner"
fjernes så du kun har "Kontaktpersoner-PS".

Genstart MSOutlook og nu skulle det spille...

Kh. John

Fra : Preben Sørensen

Dato : 04-02-05 09:25

Tak for hjælpen