Flyselskaber - hvor starter man
Fra : Jan Holm

Dato : 31-01-05 00:29

Hej

Hvordan finder man ud af hvilke selskaber der har hvilke destinationer.
Situationen er den at jeg snart skal skaffe 2 billetter til Ghana.
Selvfølgelig
gerne til en "rimelig" pris. Men hvor gør man så det ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Anette

Dato : 31-01-05 01:39

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA>
> [...]
> Selvfølgelig
> gerne til en "rimelig" pris. Men hvor gør man så det ?

www.t2t.dk Det ligner KLM, British Airways, Alitalia og Lufthansa... men
billigt er det godt nok ikke! 7000 + for tilfældige marts/april/maj
datoer.....

Eller dit rejsebureau..... Hvis du er helt på bar bund så er det da værd at
spørge eksperter...

Anette

Fra : Michael

Dato : 31-01-05 01:46

Jan Holm wrote:
> [...]
> Selvfølgelig
> gerne til en "rimelig" pris. Men hvor gør man så det ?

En tilfældig søgning påhttp://www.flybillet.dk gav en pris for København
-> Amsterdam -> Accra og retur med KLM på 4.716 kroner. Udrejse var 14/2
og hjemrejse var 23/2.

British Airways havde en pris på 6.851 med flyskift i London.

/michael

Fra : Jan Holm

Dato : 01-02-05 20:22

Michael wrote:
> En tilfældig søgning påhttp://www.flybillet.dk gav en pris for
> København -> Amsterdam -> Accra og retur med KLM på 4.716 kroner.
> Udrejse var 14/2 og hjemrejse var 23/2.

Tak for hjælpen - lige hvad jeg havde brug for..

Mvh
Jan Holm