Bleer på Gran Canaria
Fra : SHM

Dato : 30-01-05 21:39

Er der nogle der har erfaring med blepriser på Gran Canaria?
Det jeg mener er, skal vi medbringe hjemmefra eller kan man købe nogle
"kendte" mærker til en rimelig pris på stedet.
Vi er 4 voksne om 3 blebørn, så de kan sagtens medbringes.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-01-05 22:17

Hej

"SHM" <mikaelsen.smed@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>"kendte" mærker til en rimelig pris på stedet.
>Vi er 4 voksne om 3 blebørn, så de kan sagtens medbringes.

Jeg kender ikke specifikt noget til bleer, men jeg kender de Canariske
øer, og kan garantere dig at du kan købe alle de samme verdenskendte
mærker som i DK, og flere til ! - Det er jo ikke noget u-land,
tværtimod. - Prisniveauet dernede ligger som i DK, måske en smule
højere.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Christian

Dato : 30-01-05 22:44

"SHM" <mikaelsen.smed@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> "kendte" mærker til en rimelig pris på stedet.
> Vi er 4 voksne om 3 blebørn, så de kan sagtens medbringes.

tag nogle med hjemmefra,-om så bleer koster det femdobbelte er vel
ligemeget,-ferien skal helt bare være en tid hvor man glemmer alt om at lave
mad og gå på tilbud...

Fra : SHM

Dato : 30-01-05 22:51

Ja, du har ret. Vi håber vejret er godt, så vi bare kan bruge tiden på at
dase og lege sammen med ungerne.
Jeg tror bare vi medbringer dem, og håber vi har nok!

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 30-01-05 23:47

On Sun, 30 Jan 2005 22:43:37 +0100, Christian wrote:

> tag nogle med hjemmefra,-om så bleer koster det femdobbelte er vel
> ligemeget,

Ikke helt, men... Vi har ingen erfaring fra Gran Canaria, bare Hellas, hvor
prisen på bleier var litt høyere enn det vi var vant til i Norge, men ikke
så mye at det spilte noen stor rolle for feriebudsjettet. Vet ikke hvordan
prisnivået er på GK i forhold til Hellas...

>-ferien skal helt bare være en tid hvor man glemmer alt om at lave
> mad og gå på tilbud...

Enig!, men så kommer min grunn for å svare: Når man har kofferten full av
bleier _ned_, får man plass i kofferten til mange morsomme(sjove?) ting
_hjem_.

--
Marianne Kristiansen
http://home.no.net/mixelite

Fra : Erik Eriksen

Dato : 31-01-05 17:10

"SHM" <mikaelsen.smed@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "kendte" mærker til en rimelig pris på stedet.
> Vi er 4 voksne om 3 blebørn, så de kan sagtens medbringes.

Det bliver da ikke nogen FERIE for jer at slæbe på 3 blebørn - det er
spild af tid og penge - lad dog farmor/mormor
passe de små - som man sender hund/kat på pension

vh Erik

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 31-01-05 17:13

On Mon, 31 Jan 2005 17:09:41 +0100, Erik Eriksen wrote:

> Det bliver da ikke nogen FERIE for jer at slæbe på 3 blebørn - det er
> spild af tid og penge - lad dog farmor/mormor
> passe de små - som man sender hund/kat på pension

Gratulerer! Du har akkurat vunnet prisen "månedens største news-troll" og
vil motta Sputniks samlede i posten.

--
Marianne Kristiansen
http://home.no.net/mixelite

Fra : SHM

Dato : 31-01-05 19:36

Hej Erik

Jeg er nu sikker på at vi nok skal få ferie, men nok ikke i den forstand du
mener.
Læg lige mærke til at vi er 4 voksne, dvs. 2 familier med børn. Jeg er
sikker det bliver hyggeligt.