CSS i <hr />
Fra : benny larsen

Dato : 30-01-05 09:28

hvordan fjerner man de store mellemrum i højre side, over og
under <hr />

her er stylen

HR {
   height:1px;
   width:90%;
   color:#800080;
   background-color:#800080;
   border:none;}

www.hprugby.dk

benny

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 30-01-05 10:07

"benny larsen" <6c@vittinge.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan fjerner man de store mellemrum i højre side, over og
> under <hr />
>
> her er stylen
>
> HR {
> height:1px;
> width:90%;
> color:#800080;
> background-color:#800080;
> border:none;}

padding:0;
margin:0;

> benny
>
> --

/lasse

Fra : benny larsen

Dato : 30-01-05 12:16

takker.

havde prøvet padding. men manglede bare marginen.

Fra : benny larsen

Dato : 30-01-05 12:32

virker ikke i IE...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-01-05 14:02

benny larsen skrev:

> virker ikke i IE...

Hvad virker ikke i IE? Det er svært at se hvad du henviser til når
du ikke citerer noget. Læs gerne siden her:
<http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp> ("Gælder der nogle regler
for nyhedsgrupperne?")

Mht. til dit spørgsmål er det langt lettere at hjælpe dig hvis du
kan give et link til din side. Se også artiklen her:
<http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : benny larsen

Dato : 30-01-05 16:52

Fra : benny larsen

Dato : 30-01-05 21:12

læs mit første indlæg, det er det mit spørgsmål går ud på.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-01-05 17:42

benny larsen skrev:

> --
> [(full)quote behind posters text deleted by Morver]

Hvis du skrev noget i dit sidste indlæg, har jeg ikke set det -
bundcitater bliver automatisk slettet af programmet Morver.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-01-05 23:29

benny larsen skrev:

> læs mit første indlæg, det er det mit spørgsmål går ud på.

Læs min signatur hvis du vil have svar på dit spørgsmål herfra.
--
Jens Gyldenkærne Clausen