Fire nordjyder.
Fra : Claus Johannsen

Dato : 29-01-05 21:14

Tjek lige den her nyhed fra i torsdags. Det er vist bunden af jagtmoral, jeg
har mødt i de 35 år jeg har gået på jagt.

Hilsen .

Claus.

http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=4&Id=226007

Fra : Kito

Dato : 30-01-05 09:02

Jeg håber for hele jægersagen, at de ikke har gyldig jagttegn og at de
samtidig ikke er medlem af Danmarks Jægeforbund. Vi tåler ikke den slag
jægerer iblandt os.
Jeg kan bedre leve med, at de er krybskytter uden jagttegn.

vh
Poul

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-01-05 12:03

"Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jægerer iblandt os.
> Jeg kan bedre leve med, at de er krybskytter uden jagttegn.

Og så kan man jo samtidig håbe på maximum straf til alle 4, for sådan noget
svineri...

Michael

Fra : Claus Johannsen

Dato : 30-01-05 12:49

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSPAM@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og så kan man jo samtidig håbe på maximum straf til alle 4, for sådan
> noget
> svineri...
>
> Michael
>
>Jeg håber at det var den sidste jagttur de var på. Magen til svineri, hvad
>enten det foregår i Sverige eller Danmark, kan simpelhen ikke aksepteres.
Deres jagttegn bør indrages for altid.

Claus.

Fra : Peder Porse

Dato : 30-01-05 15:56

Og det er desværre nok svært når forseelsen er sket i Sverige.
pp

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-01-05 17:36

"Peder Porse" <pp@FJERNESpederporse.dk> skrev i en meddelelse
> Og det er desværre nok svært når forseelsen er sket i Sverige.
> pp

Det må da lige være noget for en politiker at tage fat på....ik pp

Michael

Fra : Peder Porse

Dato : 30-01-05 20:35

Jeg ved ikke nok om sagen..
Havde de jagtretten eller var de også krybskytter?

Hvori bestod deres forseelse:

Jagt i beruset tilstand..kender ikke de svenske regler....

Jagt fra Bil...kender ikke de svenske bestemmelser om jagt fra kunstigt
skjul

Jagt om natten...var det det?

Nu er jagtlovgivning og strafferet i øvrigt jo ikke et kommunalt
spørgsmål..så jeg overlader det til andre...men tak for tilliden og
forventningen om min indflydelse.

Mne som medlem af Danmarks Jægerforbund er jeg helt med på at som sagen
er fremstillet i det viste klip bør de ekskluderes.
pp

Fra : Claus Johannsen

Dato : 31-01-05 11:08

> [...]
>
> Jagt i beruset tilstand..kender ikke de svenske regler....
>
> Jagt fra Bil...kender ikke de svenske bestemmelser om jagt fra kunstigt

Ja, det er rigtig at der er flere ting der ikke er belyst, men uden svensk
jagttegn og våbenpapirer, så er de ikke ude i lovlig handling.
Den form for jagt bør alle jægere tage stærk afstand fra, hvad enten det