U2: Still haven't found..?
Fra : Kurt Kedelig

Dato : 29-01-05 18:20

Hej gruppe.
Har subj. på DVD i den udgave, hvor et gospel-kor deltager ret så kraftigt.
Findes denne udgave på én af gruppens audio-cd'er??
Tak for evt. hjælp, jeg er ikke så velbevandret i gruppens produktion, "and
I still haven't found...."
Lars

Fra : Armand

Dato : 29-01-05 18:58

Kurt Kedelig wrote:
> Hej gruppe.
> Har subj. på DVD i den udgave, hvor et gospel-kor deltager ret så kraftigt.
> Findes denne udgave på én af gruppens audio-cd'er??

Fruens(!) samling indeholder samme (dog video) "Rattle & hum"; hvorimod
det er en almindelig skæring der er at finde på CD'en af samme navn

--
Armand.

Fra : Kurt Kedelig

Dato : 29-01-05 20:52

"Armand" <armand@mcchaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> Fruens(!) samling indeholder samme (dog video) "Rattle & hum"; hvorimod
> det er en almindelig skæring der er at finde på CD'en af samme navn

Jeps. Så langt er jeg også kommet. Og den udgave, en god ven har gennemhørt
fra The Joshua Tree er heller ikke den rette.

>suk<

Lars

Fra : MM

Dato : 29-01-05 22:09

> Fruens(!) samling indeholder samme (dog video) "Rattle & hum"; hvorimod
> det er en almindelig skæring der er at finde på CD'en af samme navn

Der er da gospel-kor på "Rattle & Hum" udgaven, den er også næsten 1½ minut
længere, eller er det bare mig som er hel skæv på... nej, den er go nok, har
lige hørt den... :)

~M

Fra : Armand

Dato : 29-01-05 22:53

MM wrote:

> Der er da gospel-kor på "Rattle & Hum" udgaven, den er også næsten 1½ minut
> længere, eller er det bare mig som er hel skæv på... nej, den er go nok, har
> lige hørt den... :)

Hvilket gør at jeg så lige må rejse mig og checke efter!

--
Armand

Fra : Kurt Kedelig

Dato : 31-01-05 13:10

> [...]
minut
> længere, eller er det bare mig som er hel skæv på... nej, den er go nok,

Tak for reaktionerne...
Jeg skal vist på et sprogkursus! Det jeg mente var ikke et baggrundskor, men
nogenlunde samme arrangement som på Rattle And Hum-DVD'en, hvor der er så
lidt instrumenter med, at men næsten kan kalde det a capella - det er
edderplukkemig noget, der får de små hår til at lette sig på armene.
VH,
Lars