At købe brugt på Amazon?
Fra : Steen Jensen

Dato : 29-01-05 13:24

Hej
Er her nogen der har prøvet at købe brugt, på Amazon?
Hvordan fungerer det - køber man direkte fra Amazon, eller placeres
varer fra private på siden?
Skal man oprette sig som bruger, eller hur?

--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 29-01-05 13:40

"Steen Jensen" wrote:

> [...]
> varer fra private på siden?
> Skal man oprette sig som bruger, eller hur?

Jeg har købt både brugte bøger og brugt musik fra Amazon, og det bliver
sendt fra private (eller mindre firmaer som handler med brugte ting). Og du
skal bare være oprettet som Amazon bruger, så vidt jeg husker.

De gange jeg har handlet på denne måde har været uden problemer.

- Dennis

Fra : Steen Jensen

Dato : 29-01-05 13:58

Dennis Sørensen <dennix99@DELETEhotmail.com> wrote:

> De gange jeg har handlet på denne måde har været uden problemer.

Fint nok. Jeg har lige bestil 2 CD'er (brugte).
Jeg betalte Amazon med mit Visa, og de fomidler så handelen videre.
CD'erne skulle blive afsendt 2/2 - og prisen for 2 CD'er inkl. porto fra
UK, er 178,-
Det er en okay pris.
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 29-01-05 14:07

"Steen Jensen" wrote

> CD'erne skulle blive afsendt 2/2 - og prisen for 2 CD'er inkl. porto fra
> UK, er 178,-
> Det er en okay pris.

Kommer da an på, om det er Pat Boone in a Metal Mood

- Dennis

Fra : Steen Jensen

Dato : 29-01-05 16:03

Dennis Sørensen <dennix99@DELETEhotmail.com> wrote:

> Kommer da an på, om det er Pat Boone in a Metal Mood

Narj! Den ville jeg ikke give mange pebernødder for
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : zcully

Dato : 29-01-05 19:38

"Steen Jensen" <isteen@portoos.dk> wrote in message
> [...]
> varer fra private på siden?
> Skal man oprette sig som bruger, eller hur?

Kan besvares uden porto.

Jeg har gjort det MANGE gange. Der er rigtig meget at spare tit.
For dig fungerer det fuldstændig ligesom hvis du køber almindeligt på siden.
Cd'er, film eller hvad det er, bliver så bare sendt fra en privat istedet
for.
Jeg har gjort det når jeg har købt, at jeg lige har kigget på om sælgeren
generelt har fået god omtale ellers har jeg sprunget vedkommende over.

/Zcully