Hvor kan man finde Dune CD'er.
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 29-01-05 10:09

Hejsa.

Jeg har længe ledt efter CD'er med det tyske band "Dune".
(Genre: Pop, Techno, Happy Hardcore)

CD'erne hedder:

Dune (1995)
Expedicion (1996)
Live! (1996)
Forever (1997)
Forever and ever (1998)
History (2000)

Det ser desværre ud som om, at de ikke kan købes nogen steder.

Jeg har ledt på Amazon, CDon, bandets eget website og en række andre. Men
ingen CD'er, ej heller information om hvor de forhandles.
Er der nogen der kender til en forretning, eller et sted på nettet, hvor
den slags halvgamle CD'er kan findes?

Jeg har overvejet netauktioner, men vil egentlig helst have nye skiver.

Venlig hilsen
Søren
--
www.sjl.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-01-05 10:32

Søren Jacob Lauritsen wrote:

> Forever and ever (1998)

Denne kunne jeg finde hos www.lydsporet-online.dk til 29 kr.

De havde også andre titler med Dune, men ikke nogle af dem du nævner.

--
Now listening to:
Assemblage23 - Darker

Fra : Lina

Dato : 29-01-05 11:03

> Jeg har længe ledt efter CD'er med det tyske band "Dune".
> (Genre: Pop, Techno, Happy Hardcore)
>
> CD'erne hedder:
>
> Dune (1995)
> Expedicion (1996)
> Live! (1996)
> Forever (1997)
> Forever and ever (1998)
> History (2000)

<http://search.ebay.de/dune-cd_W0QQsofocusZbsQQsbrftogZ1QQfromZR10QQcatrefZC6QQsotrtypeZ1QQsotrvalueZ1QQsadistanceZ200QQsopostalZPostleitzahlQQsoloctogZ9QQsosortpropertyZ1QQcoactionZcompareQQcopagenumZ1QQcoentrypageZsearch>

På den tyske eBay-side fandt jeg en del Dune cder. Du skriver, du helst vil
have nye skiver, men det kan du formentlig også godt finde på eBay. Jeg har
tit købt helt nye cder der.

Held og lykke.

Mvh. Lina Lind Christensen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 29-01-05 11:40

Søren Jacob Lauritsen wrote:

> Jeg har længe ledt efter CD'er med det tyske band "Dune".
[snip]
> Det ser desværre ud som om, at de ikke kan købes nogen steder.

Ta' et kik her:
https://www.101cd.com/search/artistall.asp?artist=DUNE

--
Mvh. Lars

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 22:08

> [...]
> den slags halvgamle CD'er kan findes?
>
> Jeg har overvejet netauktioner, men vil egentlig helst have nye skiver.

Hej Søren

Der ligger en forretning inde i København,der skaffer alt hjem.Vi har selv
bestilt 4 CD,der ikke fandtes i Danmark.Dem skaffede denne forhandler hjem
http://www.sexbeatrecords.dk/
Venlig hilsen
Anne