Sommerhus til 17 pers. søges i uge 13
Fra : pmn

Dato : 28-01-05 19:29

Hej gruppe

Jeg søger et stort sommerhus eller en hytte i nordjylland til 17 personer
(13 voksne og 4 børn)
i weekenden uge 13 (1-3 April 2005)

(Familie sammenkomst)

Nogen der kender nogen?. Jeg har søgt en del på nettet men de fleste lejer
kun ud ugevis...

På forhånd tak.

Mail evt direkte til: "pmn snabel a newmail . dk"

Mvh Per

Fra : Lau

Dato : 29-01-05 11:37

Prøv at ringe til 86 22 67 00 hverdage mellem 17 og 19
Lars Pilegaard

Jeg mener han har noget deroppe omkring klisterkanalen.

--
Lau
___,

/ \ .