Visa i indien...
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 28-01-05 16:50

hejsa alle!

mig og min kæreste rejser til Indien om under 2 uger på ferie.. Vi regner
med at kun tage nogle få dollars med, og vores visa kort.... er der ATM'er
overalt i indien??? eller hvordan og hvorledes..

vi lander i bombay og flyver hjem 3 1/2 uge efter fra delhi.

hilsen jan og mette

Fra : Tom K.

Dato : 28-01-05 17:02

> mig og min kæreste rejser til Indien om under 2 uger på ferie.. Vi regner
> med at kun tage nogle få dollars med, og vores visa kort.... er der ATM'er
> overalt i indien??? eller hvordan og hvorledes..

Hej med jer

Jeg er lige kommet hjem fra indien for ca. 6 timer siden. Vi var afsted i 26
dage.

Vi havde 200 US$ med som backup (1 US$ = 43 Rs) og ellers 2 stk.
visa/dankort med. Vi hævede ca. 7000Rs af gangen i ATM'er. Som findes mange
steder, men ha' altid penge på lommen for det er ufedt at løbe tør.

I nogle tilfælde får man "rabat" hvis der betales med US$ (dette gælder fx
ved besøg af Taj Mahal)

--
Tom