Forskellige navne i tabelceller
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-05 11:32

Hej
Jeg er kørt fast. Jeg prøver at lave nogle bordkort i word, har lavet en
database i acces og vil så sætte navnene ind i tabelceller, således jeg får
9 på hver a4-side.
Men jeg kan kun få det samme navn på hver side, her kan jeg godt få 9
bordkort med det samme navn. Men da jeg ikke i den nærmeste fremtid skal
holde 9 fester, er det lidt spild af papir, ikke ?

Er der en der kan hjælpe, således at navnene kommer efter hinanden og altså
9 forskellige navne på hver side ?

MVH

Karsten

Fra : Jan Kronsell

Dato : 28-01-05 11:47

"KK" <festkokken(snabela)post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> holde 9 fester, er det lidt spild af papir, ikke ?
>
> Er der en der kan hjælpe, således at navnene kommer efter hinanden og

Du skal bruge brevfletning til etiketter (labels. Det findes under
Funktioner, men præcios hvordan det er skruet sammen, afhæner af, hvilker
version af Word, du anvender.

Jan

Fra : Jerrik

Dato : 29-01-05 17:58

"Jan Kronsell" skrev d. 28-01-05 11:47 dette indlæg :

> [...]
> >
> Du skal bruge brevfletning til etiketter (labels. Det findes under
> Funktioner, men præcios hvordan det er skruet sammen, afhæner af,

Eller du kan:
I brevfletning kommer der to rullemenuer frem til venstre, én "Indsæt
fletfelt", der sætter du 'navn', eller hvad du nu har fra databasen,
dernæst vælger du rullemenuen ved siden af: "Indsæt felt" og der vælger
du "Next record" og igen 'navn' eller hvad databasens felt hedder! (Du
kan ovenikøbet kopiere formlen henad!)
- Jerrik -

http://www.kandu.dk/