Local hero live vesterbro lokalTV
Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-01-05 11:25

Hey

Vesterbro lokal TV kører ofte et "skilt", hvor underlægningsmusikken er Mark
Knoflers Local Hero. Det er en speciel live version, jeg ikke kender.

Er der nogen som ved, hvilken CD denne version kommer fra?

Claus

Fra : Peter Theglev

Dato : 28-01-05 12:36

Claus Tersgov wrote:
> [...]
> Knoflers Local Hero. Det er en speciel live version, jeg ikke kender.
>
> Er der nogen som ved, hvilken CD denne version kommer fra?

Sansynligvis fra deres live-album "Alchemy".
Hør lydklip her:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000002L5V/002-4493109-9735259?v=glance

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-01-05 14:49

"Peter Theglev" <123@123.dk> skrev

> Sansynligvis fra deres live-album "Alchemy".
> Hør lydklip her:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000002L5V/002-4493109-9735259?v=glance

Ifølge det link, så er nummeret slet ikke på denne cd.....

Claus

Fra : Peter Theglev

Dato : 28-01-05 15:46

Claus Tersgov wrote:
> "Peter Theglev" <123@123.dk> skrev

> http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000002L5V/002-4493109-9735259?v=glance
>
> Ifølge det link, så er nummeret slet ikke på denne cd.....
>
> Claus

Kig igen: Scroll ned af siden til indholdet på Disc 2, sidste nummer
(nummer 5): Going Home: Theme of the Local Hero.

/Peter

Fra : Søren Blom

Dato : 28-01-05 16:13

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> Ifølge det link, så er nummeret slet ikke på denne cd.....

Er det "Going Home" Theme from "Local Hero" I snakker om, for så er nummeret
rigtig nok på den modtalte cd, faktisk er det sidste nummer på cd2
Men da jeg ikke kan se Vesterbro TV, så er jeg lidt i tvivl om det er det
rigtig nummere, så det er lagt ud på http://blom.dk/filer/2-05.m4a hvorfra
det kan hentes indtil jeg sletter det igen.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-01-05 20:11

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev

> det kan hentes indtil jeg sletter det igen.

Tak..

Hvad skal man bruge for at afspille den fil?

Min winbøws medieafspiller vil ikke

Claus

Fra : Søren Blom

Dato : 28-01-05 22:33

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev..

> Hvad skal man bruge for at afspille den fil?
>
> Min winbøws medieafspiller vil ikke

Wimamp, det er en alm. MP3 fil, ved dog ikke lige hvorfor den har det noget
kryptiske efternavn.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-01-05 13:12

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i

> Wimamp, det er en alm. MP3 fil, ved dog ikke lige hvorfor den har det
noget
> kryptiske efternavn.

Jeg har kun min server pt, og den kan ikke afspille filen med en standard
w2k installation, formatet understøttes ikke.

Jeg kan heller ikke afspille den på en Win Me PC med opdateret
medieafspiller, samme fejlkode, desværre.

Så det må desværre vente til jeg få min nye PC, jeg vil ikke "grisse" min
web- og mailserver til med andre programmer.

Claus

Fra : Peter Theglev

Dato : 29-01-05 18:02

Claus Tersgov wrote:
> [...]
>
> Så det må desværre vente til jeg få min nye PC, jeg vil ikke "grisse" min
> web- og mailserver til med andre programmer.

Godt så - men stol trygt på os; det ER liveudgaven fra Alchemy. Iøvrigt
kan jeg ikke forstå, at du ikke kan afspille lydklippet fra Amazon, der
endda ligger i to formater. Du må sq da ha' bare én af playerne ... ?

/Peter

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-01-05 10:43

"Peter Theglev" <ihatespam@post.cybercity.dk> skrev i

> Godt så - men stol trygt på os; det ER liveudgaven fra Alchemy. Iøvrigt
> kan jeg ikke forstå, at du ikke kan afspille lydklippet fra Amazon, der
> endda ligger i to formater. Du må sq da ha' bare én af playerne ... ?

Jamen, så stoler jeg da på det

Faktisk så troede jeg ikke, at Dire Straits spillede Mark's egne udgivelser.
Jeg har været til tre koncerter med DS, og der har de aldrig spillet noget
af det, han laver ved siden af. Så jeg regnede med, at det måske var et
princip for dem..

Iøvrigt har jeg fået en mail fra tvstationen, de kender desværre ikke
oprindelsen på nummeret, fordi det er en speciel indspilning, de har fået
fra USA..

Med hensyn til lydklippene, så har jeg overset dem, jeg kiggede kun lige
tracklisten igennem.
Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-02-05 02:27

> [...]

> kan jeg ikke forstå, at du ikke kan afspille lydklippet fra Amazon, der
> endda ligger i to formater. Du må sq da ha' bare én af playerne ... ?

Det var så alligevel ikke den udgave. Den jeg fik er helt anderledes...

Claus

Fra : Peter Theglev

Dato : 09-02-05 08:21

Claus Tersgov wrote:
> "Peter Theglev" <ihatespam@post.cybercity.dk> skrev

> Det var så alligevel ikke den udgave. Den jeg fik er helt anderledes...
>
> Claus

Aha? Nu er jeg da nysgerrig. Hvad er det så for en version, du har fået?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-02-05 01:05

"Peter Theglev" <123@123.dk> skrev

> Aha? Nu er jeg da nysgerrig. Hvad er det så for en version, du har fået?

Jeg har kun fået een, men det er slet ikke den, der bliver spillet på tv.
Den på tv er kun med et enkelt guitar måske to, og hverken trommer, bas
eller andet. den har opgså en ganske anden gang.

Claus