Q: Hvorfor skal man kunne købe 10 billette~
Fra : Peter Theglev

Dato : 28-01-05 11:12

Allerede nu ved man, at man skal være mere end heldig for at få fingrene
i billetter til koncerten i Parken 31. juli. Det gør jo ikke sagen
lettere, når man kan købe helt op til 10 billetter. Billethajerne godter
sig allerede ved udsigten til megafortjenester på bekostning af
desperate koncertgængere, der ikke var heldige/hurtige nok.
En begrænsning på 4 stk, synes jeg personligt ville være passende.

/Peter

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 28-01-05 12:59

> [...]
> desperate koncertgængere, der ikke var heldige/hurtige nok.
> En begrænsning på 4 stk, synes jeg personligt ville være passende.
------
Jeg bestiller 50 billetter nu her til mayday..

For at jeg kan gøre det skal jeg dokumentere at jeg samler en hel bus fuld,
hvilket jeg også har tænkt mig at gøre..
-Sådan burde det måske også være her!?

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--