Queen i Stockholm
Fra : Morten Nielsen

Dato : 27-01-05 21:32

I Globen, 30 april... nogen der overvejer at skulle derover?

/Morten

Fra : Hobert Idiart

Dato : 27-01-05 23:40

Morten Nielsen wrote:

> I Globen, 30 april... nogen der overvejer at skulle derover?

Kun hvis Freddie dukker op.

Fra : Søren Blom

Dato : 28-01-05 00:59

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev

> Kun hvis Freddie dukker op.

Sammen med Elvis ik

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 28-01-05 03:11

Søren Blom wrote:
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev

> Sammen med Elvis ik

Det ville da være sejt.

Fra : Søren Rohde

Dato : 31-01-05 12:46

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>I Globen, 30 april... nogen der overvejer at skulle derover?

Hm ja joh narj, jeg overvejer kraftigt at tage til Hamburg. Det er klart den
korteste tur. Hvis det falder på plads kører vi selv, og der er plads til
flere 4-5 personer ekstra. Vi kører fra Århus i en 10 personers vogn, så
måske vi skulle sælge billetter Hamburg er torsdag den 28. april.

Mvh. Søren

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-01-05 13:02

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> skrev i

> I Globen, 30 april... nogen der overvejer at skulle derover?

Spiller de endnu??
Hvem er forsanger?

Synd at FM døde, han var på mange måder en storslået sanger...

Claus

Fra : Poul Erik

Dato : 31-01-05 13:33

On Mon, 31 Jan 2005 13:01:59 +0100, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

> [...]
>
>Spiller de endnu??
>Hvem er forsanger?
>
>Synd at FM døde, han var på mange måder en storslået sanger...

De tager på tour med Paul Rodgers fra Bad Company. Det må vel næsten
være ham der skal fungere som forsanger, selv om de resterende
medlemmer synger udmærket.

Jeg vil dog ikke se dem, da jeg er bamge for at blive skuffet, da jeg
tidligere har været til flere Queen koncerter.

Læs eventuelt mere på www.queenonline.com
Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Søren Rohde

Dato : 31-01-05 22:56

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>I Globen, 30 april... nogen der overvejer at skulle derover?

Jeg fik tidligere skrevet at jeg ville til Hamburg, me det ser sq skidt ud
med billetter. Jeg har været inde på ticnet men kan ikke helt finde ud af om
de kan sende billetterne, eller om man kan købe dem via en dansk internet
side.

Hvordan køber I billetter - og hvordan kommer I til stockholm?

MVh. Søren Rohde

Fra : Søren Rohde

Dato : 01-02-05 20:20

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med billetter. Jeg har været inde på ticnet men kan ikke helt finde ud af
> om de kan sende billetterne, eller om man kan købe dem via en dansk

Hurra for billethajer - jeg har fået billetter til Hamborg, gode pladser.
Mvh. Søren Rohde