2 versioner af Office
Fra : Janner

Dato : 27-01-05 12:11

På min kære pc kører jeg alt i engelske versioner b.la. office 2003 , men
der er jo altid et men fruen i huset vil på en anden bruger benytte en word
fra en Office XP dansk. Det så her problemerne så småt starter. Startede med
installere office xp versionen... kun med word som hun vil bruge. Herefter
hele 2003 pakken og valgte nej til opdatering, og installerede den i en
anden mappe.

Men så kommer det, disse to versioner kan ikke rigtigt finde ud af hvem der
har magten. Startes 2003 skriver pjuteren kortvarigt at 2003 installeres og
her efter virker det, startes XP versionen er det samme skrammel. Dette kan
jeg egentligt godt forliges med, men værre er det med Outlook 2003 hvor jeg
plejer bruge word som editor.... Har xp versionen været startet op virker
denne editor ikke og outlook kommer med en fejl..... og man starter med alm.
editor til mails. Herefter kan man så starte word 2003 op og herefter skifte
indstillingerne i outlook til bruge word 2003 som editor... gaaab sikke en
forklaring.

Der må være en måde hvorpå disse to systemer kan enes, men mangler den
rigtige settings !

På forhånd tak

/Jan

Fra : Peter Andersen

Dato : 02-02-05 21:06

Jeg har på et tidspunkt, med stor succes, haft excel 97 installeret sammen
med office 2003 (incl. excel2003) side om side. Det fungerede tilsyneladende
uden problemer, (jeg mener dog begge var på dansk).

Med mindre hun er 'hell on excel' kan hun vel fint klare sig med xls97...
--

Peter Andersen
account_name@hotmail.com