billeje i Australien og NZ
Fra : jimmi

Dato : 27-01-05 09:32

Hej

Jeg skulle spørge fra min svigerinde og svoger om der er nogen der kender
nogle billige udlejningsfirmaer i Australien og NZ, de er interesseret i en
6 personerscamper.

Mvh Jimmi

Fra : J. Nielsen

Dato : 27-01-05 10:14

"jimmi" <Jimmi_jakobsen@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> nogle billige udlejningsfirmaer i Australien og NZ, de er interesseret i

Britz eller Maui er et par gode bud.

Har selv haft en 3 personers camper fra Maui.

mvh.

Jakob

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-01-05 19:55

Hej Jimmy !

Kig ind på vore beretninger fra henholdsvis Australien og New Zealand på:
www.michulla.dk

God tur

Hilsen fra Michael

Fra : jenny og søren

Dato : 28-01-05 18:21

Hej

Og held og lykke med turen til new zealand (er slet ikke misundelig var der
for 4 år siden)
så hvis i har spørgsmål så mail endelig,

herunder er der lige et par link til et par sider om NZ camper osv.

http://www.backpackercampervans.com/ hører under maui & britz bare lidt
billigere..

http://www.newzealand.com/travel den nationale turisme portal

www.myplanet.dk kan lave nogle gode tilbud på autocamper leje og
flybilletter mv.

mvh

Søren Brix

GOD TUR

Fra : jimmi

Dato : 29-01-05 09:39

Jeg takker for svarerne og sender dem videre

JA de er nogle heldige asner...