Liveaboard Burma Banks
Fra : Torben

Dato : 27-01-05 07:41

Hej
Jeg skal på Liveaboard (tror jeg) til Burma d. 18. februar, og har betalt
for turen, siden har jeg haft kontakt med dykkercenteret der siger at turen
går planmæssigt
Problemet er at de sidste 2 uger har jeg ikke kunnet få kontakt med dem, og
vi tager afsted allerede på onsdag.
Båden jeg skal med er MV discovery, jeg har booket via Highclass adventure,
er der nogle der ved hvor den sejler fra, eller skal med på noget
tilsvarende og kan hjælpe med at finde ud af hvordan jeg sikrer mig at alt
forløber planmæssigt.

På forhånd tak.
Torben

Fra : Torben

Dato : 27-01-05 07:49

At vi tager afsted onsdag er ikke til liveaboardet men blot påbegyndelse af
ferien - starter på fillipinerne

-Torben

Fra : Torben

Dato : 28-01-05 13:22

Er der virkelig ingen herinde der har booket en tur i foråret med
highclass-adventure.com også kaldet Scuba Diving Adventures

/Torben