Billede på signatur outlook
Fra : Søren Gadegaard

Dato : 25-01-05 19:44

Hej

Jeg vil gerne lave et signatur med et logo i, jeg har en .jgp file som
jeg har indsat og ændret formatet fra RTF til HTML, sidste problem er
nu at billed også bliver vedhæftet mailen som en file, hvordan fjerner
jeg denne vedhæftning, men beholder billede i signaturen.

mvh
Søren

Fra : Janner

Dato : 27-01-05 17:17

"Søren Gadegaard (slet N73JA)" <s.gadegaard@N73JAmail.dk> wrote in message
> [...]
> nu at billed også bliver vedhæftet mailen som en file, hvordan fjerner
> jeg denne vedhæftning, men beholder billede i signaturen.

Se det kommer jo ant på hvordan modtageren af dine mails læser den ! Læser
han den som HTML vises billedet som du gerne vil have den til , men er det
Rich text eller bare tekst vil den optræde som en vedhæftet fil. Det ser
godt ud at have en sådan signatur , men fåååk hvor er det træls for
modtageren af mailen at døje med den hvis ikke han/hun ønsker HTML.

Drop dit billede igen

/Jan