Intromusik til håndbold vm?
Fra : Michael Melby

Dato : 25-01-05 18:05

Hej

Hvad hedder den sang, som TV2 bruger til intro til deres
håndboldprogrammer???

Fra : -V-

Dato : 25-01-05 18:28

Michael Melby wrote:
> Hvad hedder den sang, som TV2 bruger til intro til deres
> håndboldprogrammer???

Se tråden om samme emne fra d. 12. (!!!)

-V-

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-01-05 21:17

Michael Melby wrote:
> Hej
>
> Hvad hedder den sang, som TV2 bruger til intro til deres
> håndboldprogrammer???

Det er Mark Knoflers Irish Boy. Den kan findes på soundtracket til Cal

Fra : Jacob E.

Dato : 25-01-05 22:09

Robert Eriksen wrote:

> Det er Mark Knoflers Irish Boy. Den kan findes på soundtracket til Cal

Det passer jo ikke, vel!!
Hvis du ikke ved svaret, så lad være med at skrive noget!

Det korrekte svar er naturligvis Bliss: "Lost souls"...

Jacob E.

Fra : -V-

Dato : 26-01-05 00:30

Jacob E. wrote:

> Det passer jo ikke, vel!!
> Hvis du ikke ved svaret, så lad være med at skrive noget!
>
> Det korrekte svar er naturligvis Bliss: "Lost souls"...

Hold kæft, hvor er I onde ved den stakkels dreng.

Svaret er naturligvis 'Schnappi das kleine krokodil'.

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-01-05 03:50

-V- wrote:

> Hold kæft, hvor er I onde ved den stakkels dreng.
>
> Svaret er naturligvis 'Schnappi das kleine krokodil'.

AAAAAAAARRRRRRRRGH... for helvede...

Jeg kom til at overhøre den i omkring 42 forskellige bastardmix på P3 i
eftermiddags.

Jeg kunne ikke lade være med at grine, men den var så heller ikke
sjovere end at jeg godt kan undvære at høre den igen.

Forrige gang jeg kom til at åbne for P3 spillede de den der "Dragostea
Din Tei".. så fik jeg også hørt dén. Jeg tror bare jeg holder mig til P1
og MP3 istedet for P3.

Hver gang jeg åbner for radioen spiller de noget jeg senere fortryder at
jeg kom til at høre!

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!