ris/ros til kort flash intro
Fra : Lasse R. A.

Dato : 25-01-05 13:43

heysa
Det er første gang jeg roder med flash så forslag til forbedringer
skal nok skæres lidt ud i pap eller medfølge med links der forklarer
hvad der menes :)

Jeg har lavet en lille kort intro på:
http://www.risici.dk/indexlrc.htm
Hele siden, eller det meste vil blive lavet i flash og det færdige
layout kan ses på www.risici.dk (dog hvor teksten skal være som den er
i flash introen).

Det er lavet til flash 4 så der skulle ikke være problemer med at se
det, men er der nogen problemer vil jeg meget gerne høre om det da
siden gerne skulle kunne ses af så mange som muligt.

Ps. Jeg har lidt problemer med at få lov at svare i nyhedsgrupper via
google så det kan være jeg er lidt tid om at svare (da jeg skal havde
sat en nyheds client op først).

Mvh Lasse

Fra : Poul

Dato : 26-01-05 08:44

> Jeg har lavet en lille kort intro på:
> http://www.risici.dk/indexlrc.htm
> Hele siden, eller det meste vil blive lavet i flash og det færdige
> [...]

Cool nok. Bruger du swish?

/poul

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 28-01-05 07:22

Poul wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
Det ser sQ ok ud, men intro'en går sQ for langsomt, der skal mere tempo på
og/eller en skip intro knap, men ellers fint nok

Torben...
http://www.torben-rasmussen.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : lasse

Dato : 15-02-05 09:44

> Ps. Jeg har lidt problemer med at få lov at svare i nyhedsgrupper via
> google så det kan være jeg er lidt tid om at svare (da jeg skal havde
> sat en nyheds client op først).

Så kan jeg vist svare igen :). Det er lavet i macromedia flash og
farten er blevet sat op. Den nye version kan ses på
http://www.risici.dk/intro.htm

Mvh Lasse