Dansk Land- og Strandjagt
Fra : ASKE

Dato : 25-01-05 12:20

Jeg har lige fået mit årlige girokort fra Dansk Land og Strandjagt - 250 kr.
og hvad får man så for det ?
masser af spændende relevant læsestof for almindelige danske jægere, alt om
nye love og vedtægter et spændende blad og en fornemmelse af at det er en
forening af mine jagtkammerater som varetager mine interesser, også når
jægerne føler sig forfulgte af jagtmodstandere, grønne organisationer og
politikere.
Arne Jensen

Fra : Lasse

Dato : 25-01-05 16:16