3D Logo der drejer rundt om y-aksen.
Fra : MipZhaP

Dato : 24-01-05 23:00

Hey,

Jeg skal forsøge mig med at lave et drejende 3D logo der drejer
rundt om y-aksen ud fra et 2D billede, men ved ikke helt hvordan.
Jeg bruger Macromedia Flash MX og var nysgerrig efter om I kender
nogle gode hjemmesider med en tutorial om dette som er rimelig
forståelig? Al anden form for hjælp vile selvfølgelig også blive
værdsat :)

Hvis I vil anbefale et andet program som måske kan gøre det
lettere så skal det helst være freeware da dette skal bruges til
commercielt brug :)

På forhånd tak.

- Marc // MipZhaP

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael

Dato : 27-01-05 23:30

Swift3D - men det koster.
http://www.erain.com/

De laver også plug-ins til 3ds max og Lightwave, hvis du arbejde med de
programmer.

Med venlig hilsen
Michael

--
"For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing
continued to happen."

- Hitchhikers guide to the galaxy.