SMS fra Indien
Fra : E. Vi/Ha

Dato : 24-01-05 14:25

Skal til Indien i marts, kan man sms`se fra Indien med taletidskort og
hvordan ??
Mvh/
EVH

Fra : Ole

Dato : 24-01-05 14:35

"E. Vi/Ha (slet V2BGZ)" <evinkler@V2BGZadr.dk> skrev i en meddelelse
> Skal til Indien i marts, kan man sms`se fra Indien med taletidskort og
> hvordan ??
> Mvh/
> EVH

Forskellen på at skrive en sms til en dansk telefon fra udlandet er, når man
skriver telefonnummeret på modtager, skal der +45 foran nummeret. Dog bør du
undersøge hos din mobiloperatør, hvorvidt dit sim kort kan bruges i det
pågældende land.

Ole

Fra : Holst

Dato : 24-01-05 14:41

Ole wrote:

> [...]
> undersøge hos din mobiloperatør, hvorvidt dit sim kort kan bruges i det

Og også, hvad det måtte koste. Afsendelse af SMS fra udlandet kan vist
være endog meget dyrt.

Men generelt virker telefoner med taletidskort vist ikke i udlandet, så
vidt jeg ved.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 24-01-05 16:33

E. Vi/Ha (slet V2BGZ) skrev:

> Skal til Indien i marts, kan man sms`se fra Indien med taletidskort

Nej, det kan du ikke, når du har taletidskort.
Taletidskort fra TDC og Orange kan bruges visse steder i udlandet,
men ikke i Indien.

Vh Mark

Fra : Michael

Dato : 24-01-05 17:06

Mark Beaumont wrote:

> Nej, det kan du ikke, når du har taletidskort.
> Taletidskort fra TDC og Orange kan bruges visse steder i udlandet,
> men ikke i Indien.
>
> Vh Mark

Hvorfor ikke bare købe et taletidskort i indien og bruge det til at
sende SMS'er? Det er garanteret meget billigere.

/michael

Fra : John

Dato : 24-01-05 18:34

"Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke bare købe et taletidskort i indien og bruge det til at
> sende SMS'er? Det er garanteret meget billigere.

Enig.

Tjek de forskellige operatørers dækning på www.gsmworld.com - der er ret
store forskelle.

Mvh

John

Fra : E. Vi/Ha

Dato : 25-01-05 09:33

Tak for svarene, det var også nærmest det at købe taletidskort i
Indien jeg tænkte på, hvis det kunne lade sig gøre.
Mvh/ EVH

--
EVH