U2 i Parken d.31/7 endeligt bekræftet :o)
Fra : Niels T

Dato : 24-01-05 11:20

Fra U2.com

*************
23.01.2005
'VERTIGO//2005' WORLD TOUR - EXCLUSIVE!
The dates, cities, venues and ticket information on the tour we've all been
waiting for!

U2 will begin the first leg of their Vertigo//2005 world tour in San Diego
on March, 28th 2005.

Vertigo//2005 will visit 13 cities in North America before arriving in
Brussels on June 10th for the first of 24 scheduled European performances,
finishing up in Lisbon in the middle of August.

31st July Copenhagen - Parken

Tickets for the UK shows go on sale at 9am Friday, January 28th; tickets for
Brussels go on sale Saturday, January 29th and tickets for Dublin go on sale
on Friday 4th February. (All additional on sale dates will be announced in
the coming weeks.)
***************

Bliver SÅ fedt

Niels T

Fra : Jakob

Dato : 24-01-05 12:49

Hvad er det herlige i det?

U2 har ikke lavet noget der var værd at lytte til i 10 år!

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=11worst

- Jake

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-01-05 17:27

Jakob wrote:
> Hvad er det herlige i det?

Tjooo fordi det er et af verdens bedste rockbands..

> U2 har ikke lavet noget der var værd at lytte til i 10 år!
>
> http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=11worst

Nå!! Kig lige på deres salgstal næste gang inden du åbner op.
--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Kim Petersen

Dato : 24-01-05 18:06

> Tjooo fordi det er et af verdens bedste rockbands..

> Nå!! Kig lige på deres salgstal næste gang inden du åbner op.

Nu er salgstal jo ikke alene udtryk for om musik er godt - Helmut Lotti
storsælger jo også

Fra : Jake

Dato : 24-01-05 19:34

Jeg er glad for de ene og alene bestemmer det, hr Diktator.

Salgstal betyder jo intet om hvor god musikken er - som tidligere nævnt
Helmut Lotti er jo direkte elendig!

- Jake

Fra : Nicolai

Dato : 24-01-05 20:10

> Salgstal betyder jo intet om hvor god musikken er - som tidligere nævnt
> Helmut Lotti er jo direkte elendig!
>
> - Jake

Kære troll

Du kommer ikke udenom de er blandt de største - forklar venligst hvordan de
sidste gang udsolgte 2 koncerter på 14 minutter.

TROLL

Fra : Jakob

Dato : 25-01-05 09:43

Jeg kan også finde et navn til dig, pencildick.

U2 lavede klasse plader i 80'erne, men nu er Bono's gispende vokal og The
Edge's guitarekko blevet for meget. Når man har kogt suppe på samme ben i 20
år, så bliver smagen til sidst kedelig eller ikke eksisterende. Deres nye
plade har ingen energi, sjæl eller musikalsk kærlighed andet end hvad
produceren har puttet i den ved at gøre deres lyd mainstream.

Men ak, nu du nævner dem som største band så vil de jo altid have fans på
grund af deres tidligere værker (som jeg godt kan lide) og så de popidoler
der hopper på deres nye slæde. Men sådan er det jo med alting - der er også
folk der synes Adolf Hitler er en fantastisk person og dygtig golfspiller

- Jake

Fra : Nicolai

Dato : 25-01-05 10:03

> Jeg kan også finde et navn til dig, pencildick.

Uh - god saglighed der.

> der hopper på deres nye slæde. Men sådan er det jo med alting - der er også
> folk der synes Adolf Hitler er en fantastisk person og dygtig golfspiller

Bo Warming 2? Jeg giver intet for folks henvisninger til Den køre adolf . .

Fra : Jakob

Dato : 25-01-05 10:06

Nu har du ikke eftersøgt saglighed, så der kan du rende mig.

Forstår du ikke ironi heller, er du jo helt fortabt. Men hyg dig med din nye
CD - jeg kan fortælle dig at den stinker

- Jake

Fra : Kim Petersen

Dato : 25-01-05 11:15

> Uh - god saglighed der.

Du startede. Der er ingen grund til at kalde nogen for en troll blot fordi
de ikke deler din mening.

Fra : Dopedog

Dato : 25-01-05 11:06

> Du kommer ikke udenom de er blandt de største - forklar venligst hvordan
> de sidste gang udsolgte 2 koncerter på 14 minutter.

Jeg går udfra du også synes at Britney Spears er kanont godt musik så, for
hun får da også udsolgt sine koncerter pænt hurtigt ?

Bare fordi noget er populært, er det LANGT FRA ensbetydende med at det er
godt!

Fra : Hobert Idiart

Dato : 25-01-05 21:56

Dopedog wrote:

> [...]
> hun får da også udsolgt sine koncerter pænt hurtigt ?
>
> Bare fordi noget er populært, er det LANGT FRA ensbetydende med at det er

Man må da formode, at dem som lytter til Britney Spears synes, at
musikken er god. At vi er en del, som synes, det er noget skod musik,
ændrer vel ikke på det faktum, at det kan være god musik for mange andre?
Er din musiksmag den eneste, der gælder?

Fra : Peter Juhl

Dato : 25-01-05 23:32

Hobert Idiart wrote:

> [...]
> musikken er god. At vi er en del, som synes, det er noget skod musik,
> ændrer vel ikke på det faktum, at det kan være god musik for mange

1 million fluer kan ikke tage fejl?

Fra : Thomas

Dato : 24-01-05 23:38

"Jake" <jake9@my9hidden9agenda9.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er glad for de ene og alene bestemmer det, hr Diktator.
>
> Salgstal betyder jo intet om hvor god musikken er - som tidligere nævnt
> Helmut Lotti er jo direkte elendig!

He he... Syntes altid der kommer denne slags diskutioner herinde...
Lidt fjollet egentlig... Som vi alle ved er smag individuel... Der skal
nok
være mange der mener U2 er verdens bedste rockband. Der skal også
nok være nogen der mener at Helmuth Lotti er verdens bedste sanger...

Det er jo i bund og grund ikke noget man kan give en facitliste på... Da
det jo (som sagt) er individuelt...

Jeg bryder mig ikke om U2 - Min personlige mening er, at Bono synger
utrolig dårligt... Men jeg respekterer da, at der sikkert er andre der
syntes
han er verdens bedste sanger...

Uanset hvad - Så er det vel et faktum at U2 er et af verdens største bands,
hvis man kigger på antallet af fans, solgte plader, og solgte
koncertbilletter.
Men om de er det bedste band - Det er jo individuelt...

Mvh. Thomas

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-01-05 17:51

Jakob wrote:
> Hvad er det herlige i det?
>
> U2 har ikke lavet noget der var værd at lytte til i 10 år!
>
> http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=11worst

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!

/David

Fra : Angina

Dato : 24-01-05 14:30

"Niels T" <niels_t79FJERNdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
sale
> on Friday 4th February. (All additional on sale dates will be announced in

Billetter til salg via billetlugen.dk fra mandag d. 7/2 `05 kl. 10!

Fra : Jonny Jensen

Dato : 24-01-05 17:14

> 31st July Copenhagen - Parken
>
> Bliver SÅ fedt

Har taget ferie den uge bare for en sikkerheds skyld, allerede da rygterne
begyndte... Ses i parken :D

Jonny.