Toronto og omegn
Fra : Martin Fredslund

Dato : 23-01-05 21:14

Hej NG.

Sammen med en ven planlægger jeg at rejse til Toronto, leje en bil, og så
ellers bare køre lidt rundt i det meste af en uge her i slutningen af
februar.
Vi skal over og besøge en god veninde der har bosat sig i byen, så
udgangspunktet er givet på forhånd.
Spørgsmålet er om der er noget i området man bør se !
Eller måske man bare skal køre ud og lade sig overraske ???
Hvad kan anbefales ???

Vi har naturligvis snakket om Niagara Falls og et par af de store
amerikanske byer der ligger i "nærheden".
Med bil kan man jo komme forholdsvis langt omkring...
Derudover skal vi selvfølgelig ud og opleve den canadiske vildmark.

Håber nogen ligger inde med gode råd og idéer!
Også gerne gode råd til roadtrips generelt!

/Martin Fredslund

Fra : Kenneth

Dato : 23-01-05 21:32

> [...]
>
> Håber nogen ligger inde med gode råd og idéer!
> Også gerne gode råd til roadtrips generelt!

Tag en tur i CN Tower og gå på glasgulvet. Det er skæægt.

--
Kenneth
www.ziax.dk/?414

Fra : Christian

Dato : 23-01-05 22:00

"Martin Fredslund" <martin@fredslund.mail.NOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> Med bil kan man jo komme forholdsvis langt omkring...
> Derudover skal vi selvfølgelig ud og opleve den canadiske vildmark.

Jeg har været i Toronto et par gange...både sommer og vinter...sommer er
helt klart bedst!!, for der var Niagra ikke vinter 'lukket' ...der kan
også være meget sne!!

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 10:21

Se en baseball kamp med Blue Jays i Toronto Sky Dome. Ligger lige ved siden af CN
Tower.

"Toronto og omegn"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.162.192.11)